Avatar billede semot Nybegynder
23. marts 2004 - 19:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

hej jeg håber der er en som er beder end mig til at skrive på eng.
jeg kan ikke stave verken på dansk eller på eng.
så der for skal jeg ha lidt hjælp til de her to breve
_________________________________________________________________

hej søde

Tak for dine søde smser og e-mails det er så dejligt
at høger fra dig :)
jeg savner også dig så meget og jeg tinker på dig
hele tiden.

jeg har bare ikke haft så meget tid her på det siste
det er fordi jeg abejder så meget, men jeg savner dig
aligevel.

hvordan har du det skat, går det godt men skolen og
med din familie ?
her går det godt... jeg bor hjemme hos min mor i nu,
men regner med at finde noget for mig selv til sommer.

jeg har ikke været på den ambasade i nu men det er fordi
jeg ikke har tid,, men jeg gør det fredag eller mandag
og så sender jeg en kopi af det hele til dig.
men jeg glæder mig bare til at se dig igen skat.

jeg ringer lige til dig her i løbet af ugen, bare lige
for at høger din stemme... jeg savner den meget :)

kan du ha det rigtigt godt til vi ses jeg savner dig
og drømmer om dig dag og nat

    mange varme tanker og stor kys
    Din Thomas

_______________________________________
Brev 2

hej skat

jeg er kedaf jeg ikke har fået ringet eller skrevet
tilbage til dig sorry...
men nu er der en lille sød mail til dig
håber du har det godt savner dig meget
din Thomas
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 19:50 #1
Hello sweetie.
Thanks for your lovely sms messages and emails. It is so nice to hear from you. I miss you too very much and I am thinking about you all the time.
I have been very busy lately. It is because I work very much, but I am missing you still.
How are you dear? Is school going well and is everything well with your family? Here things are good. I live with my mother now, but expect finding a place of my own this summer.
I have not been at the embassy yet because I have had no time, but I will do it Friday or Monday, and then I will send you a copy of everything. I am just looking forward to seeing you again.
I will call you this week to hear your voice again. I miss it very much.
Stay well until we meet again. I miss you and dream of you day and night.

Many warm thoughts and a big kiss
Your Thomas

...
brev 2

Hello dear

I am sorry that I have not called or written back to you yet, but here is a nice little mail for you.
Hope you are well. Miss you a lot.
Your Thomas.
Avatar billede ird Praktikant
23. marts 2004 - 19:51 #2
Thanks for your short messaged service (sms'es)it's so nice to hear from you.
I miss you too and think about you all the time.

I haven't had so much time these days because I work so much but I miss you anyway
How are babe? is school okay and how about your family? I live at my moms now but hopefully find something this summer.
I haven't been to the (enbassey)? yet but it's because I haven't had the time but I will d it friday or monday and then I will send you a copy to you, but Im looking forward to see you again

I will phono you sometime this week just to hear your voice..I miss it a lot!

Take care until I see you . Y miss you and dream of you tonight

Many thoughts and kisses

yours truly

Thomas

Here everything is fine!
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 19:54 #3
øhm, nu skal jeg jo ikke ligge og rode i dine private anliggender, men nu hvor du nævner en ambassade så får det mig til at tro at du måske gerne vil have besøg af en pige fra et øst-land. Det er for så vidt også helt fint, men pas på hvad du gør. Der er mange bondefangere øst på og de kan være ufatteligt ondskabsfulde og uhæmmede, så lad være med at sende penge nogle steder.. Betal evt en rejse direkte til et bureau.

Bare en venlig ment advarsel.. Måske er der ingen grund til bekymring.
Avatar billede ird Praktikant
23. marts 2004 - 20:01 #4
En pæn tanke strych :))

Tommel op for din bekymring!
Avatar billede semot Nybegynder
23. marts 2004 - 20:04 #5
ja men det er en X jeg hade da jeg bode i spanien i 3 år og så er det mig der skal til rusland ikke hinde :) det vil hun ikke :)
men tak aligevel
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 20:08 #6
Glimrende, så skal du da have held og lykke. Er det Ekaterinburg du skal til? Så kan du godt tage vanterne på! :)
Avatar billede semot Nybegynder
23. marts 2004 - 20:25 #7
nej det er Rusland
Avatar billede strych9 Praktikant
23. marts 2004 - 20:29 #8
jamen ekaterinburg ligger skam også i rusland.. ovre i Ural bjergene :)
Avatar billede semot Nybegynder
23. marts 2004 - 20:35 #9
okay :) ja det ved jeg nu jeg skal til moskva
kun i en uge men der er så meget papir abejdet
Avatar billede ird Praktikant
23. marts 2004 - 21:01 #10
hmmm velbekomme!!