Avatar billede crasher Nybegynder
23. marts 2004 - 14:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Statistik over forumindlæg

Hejsa allesammen

Ville høre om der var nogen af jer der ville lave et lille statistik system til mit forum ? :).. ville være over nice..

jeg har en tabel der hedder forum og en database der hedder klaus

i tabellen forum ligger alle mine indlæg med felterne ID,NAVN,DATO osv.

Jeg ville således gerne have sådan at man kunne se hvor mange indlæg der har været fx. sidste måned, og hvor mange indlæg der fx har været idag eller igår .. er der en der kan lave dettte.. ??.. har rodet en masse med det men nu har jeg bare givet op :(( håber i kan hjælpe mig så ville jeg blive lykkelig :))))

hyg allezusammen.. // crasher
Avatar billede muddi Praktikant
23. marts 2004 - 14:31 #1
Vil du ikke hellere selv lave det? Hvis nu vi hjælper dig?!
Avatar billede muddi Praktikant
23. marts 2004 - 14:33 #2
Smid lige et dump af din tabelstruktur for tabellen klaus.forum
Avatar billede cas1 Nybegynder
23. marts 2004 - 14:39 #3
Avatar billede crasher Nybegynder
23. marts 2004 - 14:41 #4
Nej jeg vil helst i laver det for orker ikke lege mere med det pt.. her er min tabel struktur :)

CREATE TABLE forum (
  id int(11) NOT NULL auto_increment,
  board varchar(30) default NULL,
  topic varchar(30) default NULL,
  topic_id varchar(10) default NULL,
  name varchar(50) NOT NULL default '',
  comment text NOT NULL,
  email varchar(50) NOT NULL default '',
  date varchar(20) NOT NULL default '',
  last_change varchar(20) default NULL,
  PRIMARY KEY  (id)
) TYPE=MyISAM;
Avatar billede crasher Nybegynder
23. marts 2004 - 14:42 #5
håber derfor i kan hjælpe mig ..... ville være rigtig nice.... er heller ikke den bedste til PHP selvom jeg nu forsøger mit bedste ;)))
Avatar billede crasher Nybegynder
23. marts 2004 - 15:28 #6
er der ikke nok nogen der kan hjælpe ?.. ville være rigtig dejlig :)

hygge

// Sand
Avatar billede muddi Praktikant
23. marts 2004 - 15:38 #7
Jeg gider ikke lave det :o) Jeg vil gerne komme med gode råd, men jeg skriver ikke et statistiksystem fra bunden for 200 point :p
Så skal checkhæftet frem *G*
Avatar billede crasher Nybegynder
23. marts 2004 - 20:26 #8
okay vil du så ikke hjælpe mig igang ?.. ville være rigtig nice :) kan slet ikke finde ud af at kome ordentlig igang :(
Avatar billede crasher Nybegynder
24. marts 2004 - 16:14 #9
nå okay :(