Avatar billede senik4u Nybegynder
23. marts 2004 - 14:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CD-brænder virker ikke

Hej jeg har prøvet før men nu vil jeg lige prøve igen.
Jeg har en maskine med flg. konfiguration:
Athlon XP 2400+
512 DDR ram
60 GB Maxtor HDD
80 GB Seagate HDD
DVD drev
Og så problembarnet Plextor brænder24/10/40A
Radeon 9600 Grafikkort
Lydkort og alt det andet issenkram der skal bruges
Mit problem består i at jeg kan sagtens se drevet i bios og kan også boote op fra den MEN ligeså snart jeg vil bruge det inde i Windows fryser den og Windows svare først igen når jeg tager skuffen ud igen.
Hvad kan jeg evt gøre?
Avatar billede cas1 Nybegynder
23. marts 2004 - 14:47 #1
Måske er det ikke brænder men du skal ha et andet program evt Prøv med CloneDVD

http://www.dvdrip.dk - Ganske glimrende side.. der kan sikkert findes svar på dit spørgsmål :)

eller

http://www.pc-care.dk/index.asp?P=/nyheder/nyheder-jul2001.htm
Avatar billede peet-49 Novice
23. marts 2004 - 14:48 #2
Smid dit brændersoftware ud, så kan du se din brænder igen.
Avatar billede senik4u Nybegynder
23. marts 2004 - 19:19 #3
Ingen af tingene virker og jeg har ikke installeret noget brænderprogram  på nuværende tidspunkt, men den har virket med Nero 535-> og Nero 6,0 ->. min ikke under Windows XP med SP-1 og det er det der irreterer mig da jeg på nuværende tidspunkt har ca. 30 GB der skal backes op!
Avatar billede senik4u Nybegynder
23. marts 2004 - 20:40 #4
Det virker ikke maskinen fryser når jeg kommer en skive i drevet. Windows finder drevet men vil ikke læse fra den
Avatar billede senik4u Nybegynder
27. marts 2004 - 01:08 #5
Svarer mig selv starede forfra ren installation