Avatar billede schnell Nybegynder
23. marts 2004 - 11:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette min mail fra web-mail

Når jeg går ind på www.mail.dk og vil slette mine mails er det som om jeg mangler den øverste menulinie hvor man bl.a. kan slette mail. Jeg kan kun flytte fra mappe til mappe.
Nogen der kender til problemet og en evt. løsning?
Jeg har været inde på forskellige hotline som alle ender med at sige det er en indstilling i explorer.
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. marts 2004 - 11:34 #1
Prøv igen, jeg tror de har haft et nedbrud.
Avatar billede schnell Nybegynder
23. marts 2004 - 12:22 #2
nej, det har stået på over flere dage nu.
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. marts 2004 - 12:40 #3
Avatar billede schnell Nybegynder
23. marts 2004 - 12:44 #4
Ja
Avatar billede aco Nybegynder
23. marts 2004 - 21:58 #5
Hvis du både har suns java og ms java skal du slå suns java fra.
Suns java kan godt drille ms java.
Avatar billede schnell Nybegynder
03. april 2004 - 10:59 #6
Jeg har stadigvæk ikke fundet ud af det, så jeg lukker nu
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 11:12 #7
Træls;( lav selv et svar og accepter det;)
Du kan også lige prøve i internetindstillinger-avanceret-gendan standarder.
Ellers prøv:
Re-install Internet Explorer -
Go to Start/Run, and type : rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132
%windir%\inf\ie.inf.
Win cd skal være i drevet!
Avatar billede schnell Nybegynder
03. april 2004 - 13:17 #8
OK, jeg prøver lige en gang til. Jeg er desværre en af de "tåber" der har købt en pc med præinstalleret windows, så jeg har ikke Win CD'en
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 13:45 #9
Er selv en af de "tåber" dog med en xp cd;)
Men prøv om du kan det her:
REPAIR WINDOWS-XP UDEN CD:

Find winnt32.exe på din PC. Tryk på den og så får du nu mulighed for at opgradere eller installere.
Vælg Opgrader  (produktnøgle skal bruges)
Så kører det, og det bedste: der skal ikke bruges CD (det er åbenbart formålet med at installationen laver back-up filer)
Du bliver også tilbudt at hente alle opdateringer inden du begynder at opgradere.
Til slut skal man re-aktiveres/re-registreres hos Microsoft.
Avatar billede schnell Nybegynder
05. april 2004 - 05:01 #10
Tusind tak for din tålmodighed.
Jeg prøvede alt, men til sidst gik der total kage i den så jeg blev nød til at lægge min pc ned. Derfor denne lange ventetid, men jeg synes du har fortjent point for din udholdenhed og mange gode råd.
Hilsen Schnell
Avatar billede schnell Nybegynder
05. april 2004 - 05:05 #11
Øh, hvordan får du nu lige dine point
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. april 2004 - 07:22 #12
Det kan jeg nu, markér mit navn til venstre, og accepter;)
Men jeg tænker på, hvor meget sikkerhed kører du med? fordi spy, orme og hvad der ellers findes, kan godt få en PC til at gå ned.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. april 2004 - 06:48 #13
Takker;)