Avatar billede tmntmn Nybegynder
22. marts 2004 - 14:59 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Simpel access database program

Er der nogen der mod betaling er interesseret i at lave et Access Data base program bestående af følgende:

10 kategorier hver med 6 underkategorier der hver igen har 10 records.

Indtastning via en simpel formular

Hver record skal indeholde:
1 billedfelt
1 unikt nummer
1 felt til at indskrive et spørgsmål med et max antal karakterer
4 felte til at indskrive svar, hver med et max antal karakterer

5 tilsvarende tomme felter hvori man kan skrive samme oplysninger på et fremmed sprog.

mulighed for at trække data ud som alm tekst.

Jeg forestiller mig et prisleje på 5000 kr

mvh

Thomas Mathiasen
Avatar billede drengen Nybegynder
22. marts 2004 - 15:39 #1
Hej Thomas

Ønsker du en web-baseret løsning? Hvis det er tilfældet er jeg bestemt interesseret og vil gerne snakke videre med dig om løsningen.

Skriv eller ring evt på følgende:
E-mail: kimandersen@grouptown.dk
Tlf: 61 70 40 87

VH Kim Andersen
Avatar billede -master-d- Nybegynder
22. marts 2004 - 17:55 #2
Hej Thomas

Jeg kan hurtigt lave en god web-baseret løsning til dig. Så skal jeg nok stå for databasedesign + webinterface m.m.

Du kan kontakte mig på admin@denpei.dk

Mvh. Dennis Peitersen
Avatar billede trigemini Nybegynder
22. marts 2004 - 18:50 #3
Ikke noget problem, du kan kontakte os på info@trigemini.dk (www.trigemini.dk).
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
22. marts 2004 - 20:41 #4
Ja jeg vil da godt lave det.

Med venlig hilsen Lena Andersen, CAD Service Aalborg  tlf.: 98 26 12 42
Avatar billede ulrikp Nybegynder
23. marts 2004 - 07:00 #5
Og igen én, der gerne vil påtage sig opgaven (-: www.pragmasoft.dk.
Avatar billede tmntmn Nybegynder
23. marts 2004 - 17:11 #6
Hej Igen.

Tak til de mange interesserede. Jeg vil lige slå fast at det skal være en ren Access applikation der kan køre på en lokal maskine.
Ikke noget med internet og web.
Til gengæld gerne simpelt både i design og opbygning. "Idiotsikkert" hvis så noget ellers er muligt.

lad mig høre om I i såfald stadig er interesseret.

mvh

Thomas
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:44 #7
vi kan sagtens løse opgaven for dig. Du vil have en .mbd fil der ligger på din egne maskine, ikke?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
23. marts 2004 - 21:59 #8
Hej Thomas

Jeg kan lave dit program i borland delphi, som bruger Access database
jeg vil tro jeg kan lave det på ca en uge, hvis du komme med lidt flere detajler

Vallemanden
prog@night.dk

p.s.
Jeg kan ikke forstå at du vil køre Access, men det kan vi jo lige snakke om
Avatar billede ulrikp Nybegynder
23. marts 2004 - 22:08 #9
Jeg er stadig interesseret i at hjælpe, og kan også lave en løsning klar ret hurtigt.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. marts 2004 - 16:42 #10
Hej igen

Jeg kan prøve at lave et layout til i morgen, hvis du er int. i det???

Vallemanden

prog@night.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
29. marts 2004 - 15:11 #11
vi kan levere databasen i Access 97, Access 98, Access 200, Access 2002 eller Access 2003.
Hvilket er relevant for dig?
headhunter@dkmail.zzn.com

Vi har 30 års erfaring med relationsdatabaser!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
15. april 2004 - 03:30 #12
hej Thomas

Hvis du har fået løst din opgave så luk dette indlag
Avatar billede di3h4rd Nybegynder
17. juli 2004 - 00:24 #13
Hej tmntmn.

Hvis du endnu ikke har fået en til at lave den opgave er jeg klar på den.

Har ca. 5års erfaring med visual basic og access databaser. Kan sende reference applikationer pr mail. Har lavet server side activex komponenter, dlls, tcp servers & client netværk apps v.h.a. winsock referencer, div. kontroller mv.

Jeg havde forestillet mig at lave dit program i visual basic 6, og du vil selvfølgelig få et hurtigt udkast til en færdig løsning når/hvis du kontakter og vælger mig til at lave dit projekt.

Har erfaring med ASP også (5år) - og integrering vha. access databaser, netop derfor ville jeg mene, at jeg vil være den rette til opgaven.

Da du ikke har skrevet din mail, vil jeg bede dig kontakte mig på nedenstående mail.

Kontakt: gnu@gmx.net
Avatar billede ulrikp Nybegynder
17. juli 2004 - 00:26 #14
opgaven er blevet løst