Avatar billede scoredyr Nybegynder
22. marts 2004 - 13:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal bruge et MP3 afspiller program der kan følgende.

Jeg skal bruge et MP3 afspiller program der skal kunne....
afspille albums/kategorier af musik på forskellige tidspunkter på døgnet/ugen. Det skal være nemt og overskueligt at betjene og evt. med en DJ funktion. Jeg vil gerne hvis der er mulighed for at downloade prøve versioner hvis det kan lade sig gøre.
PS. Det skal kunne køre på en windows platform (Win9X, Win2k eller win XP)
Avatar billede sn2002 Nybegynder
22. marts 2004 - 14:25 #1
jeg bruger sjældent mp3-afspillere, men mine kammerater er helt oppe at køre over apple i-tunes til windows, så hvis du ikke allerede har prøvet det, så var det måske en ide?
Avatar billede scoredyr Nybegynder
01. april 2004 - 10:58 #2
Det er ikke lige den type.... det skal være meget næmt at styre. Itunes er blevet testet, men der er ikke de funktioner der skal bruges (tidsstyring af hvilke genre/biblioteker der afspilles)
Avatar billede cordex Nybegynder
13. april 2004 - 19:20 #3
Tror helt seriøst ikk det er Mp3 programmmer der kan alt det du forlanger,, brug fruit loops til at leg dj med, og brug winamp til at høre dine mp3 filer
Avatar billede scoredyr Nybegynder
15. april 2004 - 13:08 #4
hmmmm undskyld de lange svar tider.  Det er ikke for at jag skal stå og lege dj, men det er til en computer der skal stå i en bowling hal, hvor der skal være musik på hele tiden. Dvs. der er foreskel på hvilhen type musik der skal spilles på forskellige tidspunkter. Jeg ved at der er et firma der har specialiseret sig i udlejning af komplette systemer med både pc´er og musik. men de er for dyre i drift.
Der må da være et program der kan styre hvilket bibliotek af musik der bliver spillet på et specielt tidspunkt på dagen
Avatar billede scoredyr Nybegynder
26. maj 2004 - 08:52 #5
Lukke tid !
Der er ingen der kan hjælpe.... eller hva?

Hvis der kommer et svar så må jeg jo bare gi points i et andet spørgsmål.