Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
22. marts 2004 - 12:57 Der er 6 kommentarer

CMS system til flashfilm (Flash MX)

Kære eksperter

Jeg har fået lavet to "digitale brochurer" til hoteller.
Du kan se dem på:

http://www.dinma.dk/log/images/bymose/
http://www.dinma.dk/log/images/kobæk/

En nærmere beskrivelse af hele brochurekonceptet finder du på:

http://www.dinma.dk/default.asp?mainurl=40&pageid=40

De to brochurer er ens. Bortset fra, at billeder og tekst, grundfarver og logo er skiftet ud. Brochurerne er programmeret i Flash MX.

Jeg er i kontakt med nogle af de større hotelkæder. De er faktisk interesseret i konceptet - hvis de kan få det med et CMS system, så de selv kan lave en brochure til de enkelte hoteller.

CMS systemet skal kunne anvendes af en almindelig PC bruger og have et professionelt design. Systemet skal kunne udskifte billeder og tekst i filmene - samt boksen med logo og navn på det enkelte hotel nede i højre hjørne.

De 200 points går til den, der giver mig det bedste tilbud. Selve opgaven (hvis der da er en løsning!) vil naturligvis blive kontant afregnet.

VH

Jakob Ehlers
Avatar billede _k Nybegynder
22. marts 2004 - 13:10 #1
Du er vist havnet i den forkerte kategori. Der er en opgaver-grafiske opgaver-Flash-kategori

Inkluderer opgaven også konstruktion og oprettelse af database samt dertil hørende asp/php-preogrammering. Eller er det udelukkende Flash-delen der skal bygges?
Avatar billede jakobblochehlers Nybegynder
22. marts 2004 - 13:21 #2
Hvis opgaven involverer en database i php/ASP, så skal det også løses.

VH

Jakob
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 14:48 #3
Hej Jakob

Jeg er vant til den slags opgaver og har allerede et CMS->Flash system.
Det er bare et spørgsmål om at få korrigeret din Flash fil til dynamisk content, og få programmeret de rette templates i CMS systemet.

Der vil dog være nogle steder hvor vi er nødt til at gå på kompromis, bl.a. m.h.t. den exe-applikation i tilbyder kunden ved afslutning. Hvis den skal være ligeså dynamisk er det et must at kunden er tilkoblet nettet når den afvikles.

Men send mig en email@flashfactor.dk med ønsker og formål – send evt. din .fla med, så kan jeg vurdere sagen og give dig en pris på opgaven.

//Mvh, Michael
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. marts 2004 - 16:29 #4
Jeg kan kontaktes via nikolajdu3@hotmail.com for en løsning i PHP.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
22. marts 2004 - 17:40 #5
Hej Jakob
Avatar billede hede98 Nybegynder
14. juni 2004 - 14:08 #6
Hej Jakob
Har du fundet en brugbar løsning! Jeg leder nemlig selv efter lignende så ville bare lige høre