Avatar billede black-bird Nybegynder
22. marts 2004 - 11:45 Der er 5 kommentarer

Nogen der kender til "Logfile of HijackThis v1.97.7"

Jeg har et problem med mit word...
Jeg har et std. brev og når jeg så har skrevet i det i et stykke tid så ændre den helt spontant noget af teksten til firkanter og krydser og sådan.....
jeg tænkte om det kunne hjælpe at bruge HijackThis

Logfilen er....

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\CPQALERT.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\CPQDMI.EXE
C:\DMI95\WIN32\BIN\WIN32SL.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\INTERNAT.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\PROGRAMMER\MATROX MGA POWERDESK\MGACTRL.EXE
C:\PROGRAMMER\MATROX MGA POWERDESK\COLOR\HGCCTL95.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\PROGRAMMER\MATROX MGA POWERDESK\QDESK\MGAQDESK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\ALL USERS\MENUEN START\PROGRAMMER\START\ECEQ.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\WUAUCLT.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SPOOL32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WBEM\WINMGMT.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\DOWNLOAD\HJT.EXE

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 6.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Matrox Control Center] C:\Programmer\Matrox MGA PowerDesk\mgactrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Matrox Color Control] C:\Programmer\Matrox MGA PowerDesk\Color\hgcctl95.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zzzie4] c:\Compaq\Win95\runapp.exe /k:run\zzzie4 /c:c:\compaq\win95\ie4setup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQALERT] CPQAlert.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQDMI] CPQDMI.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Matrox QuickDesk] C:\Programmer\Matrox MGA PowerDesk\QDesk\mgaqdesk.exe
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = E:\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: ECEQ.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {21F49842-BFA9-11D2-A89C-00104B62BDDA} (ChartFX Internet Control) - http://www.minbors.dk/download/CfxIEAx.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37888.9848958333
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2003120501/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\VxD\MSTCP: NameServer = 194.239.134.83,193.162.153.164
Avatar billede fromsej Praktikant
22. marts 2004 - 11:50 #1
Fejlen ligger ikke i din log, den er ren med et par små skønhedspletter, ikke noget alvorligt.
Prøv at sætte Office til at installere, så får du mulighed for at reparere Office installationen.
Avatar billede black-bird Nybegynder
22. marts 2004 - 11:52 #2
Jeg har smidt det ud og installeret det før men det virker ikk....
Har du ander ting man kan gørre...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. marts 2004 - 12:01 #3
Du kan prøve at slette filen Normal.dot, efter en genstart og opstart af Office vil den genskabe sig selv, det har før hjulpet på en "underlig" office.
Avatar billede black-bird Nybegynder
22. marts 2004 - 12:21 #4
hvor ligger den henner den der normal.dot
Avatar billede fromsej Praktikant
22. marts 2004 - 12:44 #5
Der bliver jeg dig svar skyldig, men prøv at bruge Start>Søg, så burde den dukke op.