Avatar billede black-bird Nybegynder
22. marts 2004 - 10:20 Der er 2 kommentarer

Problemer med Word

Hey...

Jeg har et problem med word....
Jeg har lavet et std. brev med nogle tabeller i... alt dette virke ok... men når jeg så har skrevt i brevet i et stykke tid så kommer den med en fejlmedelse og tabellen ikk virker og så kan man kun trykke ok... og så sletter den tabellen og ændre teksten til en masse firkanter og alt muligt andet..

håber i kan hjælpe mig.....

\\Black-bird
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2004 - 10:24 #1
Med på en "lytter". Har brugt word i rigtig mange år uden at have oplevet noget lignende. Hvad er det for en udgave?
Avatar billede black-bird Nybegynder
22. marts 2004 - 10:29 #2
Det er den fra Microsoft Office 2000 premium..
Det er forøvrigt ikke mig men en jeg kender der har det prob.... jeg har heller aldrig oplevet noget lignende.. jeg har prøvet at slette office og ligge det ind igen men det hjælper ikke.... jeg har sagt at det må værre en fjel 40.. :)