Avatar billede sirius Nybegynder
05. februar 2001 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NT som Webserver

Jeg har en NT maskine som skal køre webserver og så har jeg nogle domains..

Det er ikke noget problem at sætte selve webserveren op så man kan gå ind på http://server/ men når jeg skal have den til at vise en forskellig side for hvert domain ved jeg ikke hvordan man gør ?

/sirius
Avatar billede jangreen Nybegynder
05. februar 2001 - 20:51 #1
du kan konfig din ntserver med flere ip adr. på samme NIC og binde din webservers web domains til de de ny adr.
Avatar billede sirius Nybegynder
06. februar 2001 - 09:05 #2
er der ikke en anden måde man kan lave det på ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. februar 2001 - 18:15 #3
Når du har oprettet et site i IIS manager, højreklikker du og tager properties for det. I det første faneblad, trykker du på knappen Advanced...

Her skal du i det øverste felt vælge den ene linie der er og klik modify. Her skriver du så headder name ind (det som bruger skriver for at komme ind på siden fx www.hjemmeside.dk). (gen)start så den hjemmeside.

Dette gøres for alle hjemmesiderne!
Avatar billede sirius Nybegynder
08. februar 2001 - 08:24 #4
takker mange gange :)