Avatar billede brsbrs Nybegynder
21. marts 2004 - 19:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af lyd og billede fra bærbar til tv

Hejsa

Hvilket kabel skal jeg bruge, når jeg gerne vil se film fra den bærbare på tv'et?

Min bærbar er en HP NC6000 og mit fjernsyn er helt nyt og har bla. S-VHS indgang.

Jeg kan godt få overført billede via S-VHS kabel, men hvordan får jeg lyden med over?
Avatar billede steffansp Nybegynder
21. marts 2004 - 19:35 #1
For at få lyden med skal du bruge et minejack stik. Et stik du kan sætte ind i computerens lydgang. Og så kan du sætte stikket ind i fjernet med hjølp fra de røde og hvide ledniger..
Avatar billede brsbrs Nybegynder
21. marts 2004 - 21:55 #2
Jeg synes ikke umiddelbart, at jeg kan se en lydudgang på den bærbare. Der er en indgang til høretelefoner og til mikrofon, men ellers ikke andet, som har med lyd at gøre...
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. marts 2004 - 09:45 #3
du kan godt bruge den til høretelefonerne...
Avatar billede brsbrs Nybegynder
22. marts 2004 - 09:56 #4
Ok, hvilket kabel skal jeg så bruge? Evt. et link til, hvor det kan købes...
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. marts 2004 - 16:55 #5
Her er der et link: http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=690&ProductCategoryID=25454.... Du skal bruge normale audiokabler og så et mine jack stik.... Der er vidst nogle forskellige længder... Men prøv at kigge hvilket et du bedst kan bruge... Har din bærbar ikke et sik til mikrofon, audio in og et til audio out...?
Avatar billede brsbrs Nybegynder
23. marts 2004 - 08:10 #6
Jeg fandt ud af, at jeg allerede havde et kabel, som jeg sætter i headsetindgangen og med jacksticks i den anden ende. Smid lige et svar og du får point!
Avatar billede steffansp Nybegynder
23. marts 2004 - 09:50 #7
Okay.. godt nok
Avatar billede brsbrs Nybegynder
23. marts 2004 - 10:42 #8
Tak for hjælpen
Avatar billede steffansp Nybegynder
23. marts 2004 - 17:26 #9
Så lidt...