Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 18:31 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Fjern Dokumenter i Startmenuen

Er der nogen der ved hvordan man fjerner den  genvejen til dokumenster(som viser de seneste dokumenter der er åbnet) som ligger i startmenuen.(xp HE)
jeg køre med klassisk version af menuen start.
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 18:33 #1
Højreklik på startmenuen -> Egenskaber -> Avanceret ->Fjern fluebenet i nedeste mulighed [Seneste dokumenter]
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 18:35 #2
ups- så ikke du kører klassisk... der kan du vist ikke
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 18:38 #3
er du sikker på at det er den helt rette stig du har giver, jeg køre jo med klassisk visning
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 18:45 #4
Det kan da ikke passe at det ikke er muligt bare fordi jeg køre med klassisk visning!?!?
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 18:47 #5
Klassisk visning er jo, som taget fra windows 2000. Der kunne man heller ikke slå det fra.
Det kan være du kan downloade en Tweak-software, der kan hjælpe dig
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 18:49 #6
Har ikke lige tid at sætte mig ind i det 100%, men prøv at kigge her:
http://www.petri.co.il/free_tweaking_tools.htm
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 18:59 #7
fint program(tweak) men det kan ikke fjerne dokumenter, ps jeg er ny bruger på denne side og vil gerne vide om det er normalt at jeg "acceptere et svar som du har givet mig?, og så fald er mit spørsmål så stadig tilstede?
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 19:03 #8
nej. Du skal kun acceptere, når du mener du har fået et svar, der er tilfredsstillende...

Personligt giver jeg en gang i mellem også for en god, vedvarende og tålmodig hjælp. Men det er 100% op til dig selv.
Avatar billede Jman Praktikant
21. marts 2004 - 19:04 #9
I dette tilfælde bør du nok afvise mit svar, da du ikke har fået den fornødne hjælp. Da vil spørgsmålet stadig stå som åbent
Avatar billede resten Nybegynder
21. marts 2004 - 19:05 #10
Hvilken version af xp kører du med ?
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 19:06 #11
home edit.
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. marts 2004 - 19:12 #12
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 19:19 #13
tak for det!
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
21. marts 2004 - 20:38 #14
squashguy> tak for hjælpen, læg et svar...
Avatar billede kristian_the_one Nybegynder
21. marts 2004 - 20:41 #15
ups!! var logget på en anden bruger ;-)
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. marts 2004 - 23:53 #16
okay