Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 15:42 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Information omkring et Virus søges! Point dusør gives

Jeg søger information omkring

Win32.Bymer.B worm .

Min virusscanner er nu 2 gange faldet over dette virus i min winini.exe både i windows og systembackup.

Er der en, med windows 98 SE, som vil prøve at sende mig en winini.exe, da jeg gerne vil have opklaret om det er min virusscanner, som spiller mig et pus.

Har ikke kunnet finde info omkring virusen på nogle af de kendte steder.

Avatar billede redondo Nybegynder
05. februar 2001 - 15:44 #1
nu kommer der en virus          det skulle du arldig have sagt
Avatar billede redondo Nybegynder
05. februar 2001 - 15:46 #2
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha grovboller  4-ever
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. februar 2001 - 15:57 #3
Fra Symantec:

W32.HLLW.Bymer
Detected as:
W32.HLLW.Bymer

Aliases:
Area of Infection:
.EXE Files
Characteristics:
This is a Trojan Horse program which attempts to drop the Distributed Net client, a legitimate program, onto the system. This file should be deleted instead of repaired.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. februar 2001 - 16:03 #4
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. februar 2001 - 16:08 #5
jeg har sendt dig wininit.exe til din kharder@it.dk adresse :)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 16:15 #6
Tak skal du have kimrosgaard ;o)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. februar 2001 - 16:17 #7
takker for points :)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 16:19 #8
redondo husk lige en lille ting, \" den der ler sidst ler bedst\" ok?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. februar 2001 - 16:24 #9
redondo>>dine 2 kommentarer var både useriøse og tåbelige! Grow up!
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 16:42 #10
Det var pokkers. Mine svigerforældre har lige havft nøjagtigt den samme. Jeg havde ikke hørt om den før, men det lader til at den er ret udbredt. Jeg fandt et lille prog, som kan fjerne den - sig til hvis du gerne vil have det.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 17:16 #11
Min virusscanner skulle have fjernet den, men filen som den var i, er desværre ødelagt, og selv om jeg erstatter den med ny, så virker den ikke som den skal, så jeg har lige geninstalleret systemet.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 17:24 #12
Men ellers tak for tilbudet. ;o)
programmet var at finde via det link som kimrosgaard gav mig.
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:25 #13
kharder>> OK, bare sig til hvis du vil have det senere - jeg gemmer det en uges tid eller to mere indtil svigermekanikken er sikker på at den er fjernet ;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 17:40 #14
Tja det kan jo ikke altid regne med, det er nemlig ca en uge siden jeg sidst havde besøg af samme vira.
Avatar billede fcs Novice
05. februar 2001 - 17:42 #15
Jeg troede du brugte en ordentlig virusscanner ;-) (Undskyld - det var en lidt ond joke eftersom du nok har været uheldig, men jeg kunne ikke lade være efter vores lille \"religionskrig\" mellem InnoculatIT og AVP)

No offence!
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 19:23 #16
Det er det faktisk også, den var der med det samme.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2001 - 00:21 #17
Jeg er enda også gået så vidt, at jeg har installeret InoculateIT på server 2000 ( Det jeg fik at vide i et andet sprøgsmål, at det kunne man ikke, da jeg foreslog det., men det gik da udmærket.)