Avatar billede jonassej Nybegynder
21. marts 2004 - 15:59 Der er 3 kommentarer

kan ikke komme på nettet

hej
jeg har lige instaleret mit norton firewall men jeg kan ikke komme på nettet den kan nemlig ikke finde nogen hjemmesider men vis jeg slår det fra kan den lige plusilig finde alle de sider jeg vil er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede enriko Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:59 #1
din firewalla blokerer for internet adgang.. kan du ikke under indstillingerne aktiverer internet adgangen ?
Avatar billede tatus Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:05 #2
Måske der står noget her du kan bruge :)

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/docid/2003120409222336?OpenDocument&src=hot&prod=Norton%20Personal%20Firewall&ver=2005&csm=no&tpre=

Nu skrev du ikke hvilken version du bruger.. Linket ovenfor er til norton firewall 2005.. har du en anden kan du vælge den her

http://www.symantec.com/techsupp/npf/

og kig under "other software issues" :)
Avatar billede jacla Nybegynder
03. april 2006 - 02:53 #3
HEJ jonassej

Du skal lave en ipconfig /all i din dosprompt finde ud af hvilken IP-Adresse din Gateway har eks 192.168.1.1.

Så åbner du din Internet Scurity Dobbelt-klik på din Firewall => gå ind i fanebladet "Netværk"

Vælg Tilføj (ved betroet) vælg => VED HJÆLP AF OMRÅDER. skriv så din gateway i det øverste område og eks. 192.168.1.20 i det nederste.

Så tillader du alle IP-Adresserne fra 192.168.1.1 til 192.168.1.20 at komme på Internettet.

MVH

Jan C

NB! Slå din XP firewall fra eller tilad den samme trafik at passere