Avatar billede redondo Nybegynder
05. februar 2001 - 15:41 Der er 5 kommentarer

mange point

Er der nogle der ved om napster lukker
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. februar 2001 - 15:42 #1
det gør det ikke du kommer bare til at betale 5$ (dollar) om måneden, men det er først til sommer det kommer :)
Avatar billede magnus48 Nybegynder
05. februar 2001 - 16:47 #2
du skal bruge et kodeord som du kan forudbestille
eller du kan finde det gratis på internettet, (det må jeg ikke sige på eksperten, skamme)
Avatar billede chruker Nybegynder
05. februar 2001 - 21:13 #3
Fed kategori at stille dette spørgsmål i !
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. februar 2001 - 21:18 #4
Ahg! Can\'t remember!! Ja de har jo i hvert  fald haft det hårdt men om de skulle lukke...?!? Det gør de jo nok når de engang taber en af deres retsager.

/Anders
Avatar billede tpiil Nybegynder
05. februar 2001 - 21:21 #5
retsagerne er stoppet med dem, fordi de laver den på den betallende måde, men 5$ om måneden for at bruge et kanon godt program kan jeg godt betale :)
har er lidt om napster:
http://www.it-avisen.dk/NYHEDER.ASP?ID=1784