Avatar billede panteren Nybegynder
21. marts 2004 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

At sende flere faktura per mail

Ohøj

Jeg har mange små ubetalte fakturaer, som jeg gerne vil sende ud til kunderne per mail som en reminder.

Indtil nu har jeg set mig nødsaget til at højreklikke på hver enkel og vælge "send per email", da jeg ikke kan vælge flere og sende dem på en gang. Er der nogle af Jer eksperter, der har en fiks genvej?

Mange hilsner

Alexander Dick
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. marts 2004 - 15:41 #1
Kan du ikke holde Ctrl nede, højreklikke og vælge "Send til" -> Postmodtager?
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. marts 2004 - 15:42 #2
UNDSKYLD, så ikke det var et bestemt økonomiprogram :o)
Avatar billede amtoft Novice
21. marts 2004 - 17:16 #3
Installere en printerdriver der kan gemme udskrifter som pdf og derefter sende dem via normalt mail-program.
http://www.pdf995.com/
Avatar billede panteren Nybegynder
21. marts 2004 - 17:21 #4
Jeg har Acrobat Destiller installeret, men den kan ikke generere flere pdf'er på en gang. Desuden vil jeg gerne undgå at sende pdf'er, da der i disse virus-tider er færre modtagere, der overhovedet kigger på bilag + der kræver acrobat reader installeret.
Avatar billede skydive51dk Nybegynder
26. marts 2004 - 10:10 #5
Hvis der er udfyldt en emailadresse på debitorene, kan du markere de bogførte fakturaer, vælge udskriv, sæt hak i "Udskriv til Email" -> OK. Sådan kan du sende flere mails med hver sin faktura i....
Avatar billede panteren Nybegynder
26. marts 2004 - 10:45 #6
Det virker jo så simpelt - og det virker, ja! Tak. Hvorfor mon man ikke bare kan vælge udskriv til dem alle?