Avatar billede kim1234 Nybegynder
21. marts 2004 - 11:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Rette i PDF fil??

Er det ikke muligt ar rette i en PDF fil hvis man har en fuld version af Acrobat??

Altså jeg mener, at udskifte billeder osv.
Avatar billede clausgold Nybegynder
21. marts 2004 - 11:54 #1
Jo. Du kan både udskifte grafik og tekst og f.eks lave passwords på dokumentet.
Avatar billede ckh Nybegynder
21. marts 2004 - 11:55 #2
Ja med mindre pdf-filen er låst med et password skulle det være muligt :)
Avatar billede kim1234 Nybegynder
21. marts 2004 - 12:04 #3
Jeg kan ikke se om filen er låst! Hvordan gør jeg det?
Og jeg kan ikke finde noget sted i programmet som endikere at man skulle kunne ændre grafikken......så kan I ikke lige fortælle mig hvor det er henne i programmet??
Avatar billede clausgold Nybegynder
21. marts 2004 - 12:07 #4
Du skal bruge "Select text, image eller table"
Avatar billede kim1234 Nybegynder
21. marts 2004 - 12:19 #5
Ok Clausgold, nu er jeg kommet så langt at jeg har mærkeret billedet, hvordan skifter jeg så det billede??
Sorry min uvidenhed :)
Avatar billede clausgold Nybegynder
21. marts 2004 - 12:29 #6
Ved nærmere eftertanke tror jeg du skal markere dit object ved at bruge Tools>Advanced editing>Touch up object tool. Nu kan du slette det markerede med delete-tasten.
Avatar billede kim1234 Nybegynder
21. marts 2004 - 13:42 #7
Ja! på den måde slettede jeg billedet, men hvordan sætter jeg et nyt ind igen