Avatar billede esbengo Nybegynder
21. marts 2004 - 10:54 Der er 2 kommentarer

Sprog-indstillinger i Office 2003 All-In-One

Hejsa,

Jeg har netop installeret det nye office i engelsk version, men jeg kan ikke få installeret dansk stavekontrol, hverken på den ene eller den anden måde. Hvad skal jeg gøre og er det overhovedet muligt?

Træls er det...

Mvh

Esben
Avatar billede zinus Nybegynder
21. marts 2004 - 11:01 #1
Uden at vide det præcis, vil jeg gætte på at der findes 'proofing tools' til Office2003 som der gør til de tidligere versioner - hér kan du sikkert finde stavekontrol til dansk.
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2004 - 11:08 #2
I den engelske udgave af Office er der kun engelsk stavekontrol. Hvis du derimod havde købt den danske udgave af Office, så ville du have både dansk, tysk og engelsk stavekontrol.

For at få dansk stavekontrol i en engelsk Office, bliver du nødt til at købe Prrofing Tools til Office. Koster ca. 700kr. - http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46520