Avatar billede jesperkh Nybegynder
20. marts 2004 - 20:07 Der er 7 kommentarer

Mozilla en body onload tag der virker til baggrund musik ?

jeg har prøvet dem her men de virker ikke..

<!-- bgsound SRC="ring.wav"  AUTOSTART="true" LOOP="6" -->

<!-- EMBED SRC="ring.wav" WIDTH="150" HEIGHT="70" AUTOSTART="true" LOOP="8" -->
Avatar billede fangel Nybegynder
20. marts 2004 - 20:15 #1
nu er de der jo også udkommenterede - så de virker i hvert fald ikke - måske de "rigtige" virker

<bgsound SRC="ring.wav"  AUTOSTART="true" LOOP="6">

<EMBED SRC="ring.wav" WIDTH="150" HEIGHT="70" AUTOSTART="true" LOOP="8">

Hint hint:
man laver kommentare sådan her:

<!-- her er kommenteren -->

Morten
Avatar billede jesperkh Nybegynder
20. marts 2004 - 20:19 #2
oki jeg satte dem på fordi jeg ikke trode man kunne se tagne her.. hvis man skrev uden ;-)

men de virker ikke... dem med embed kan jeg ikke engang få til at virke i IE
Avatar billede fangel Nybegynder
20. marts 2004 - 22:11 #3
ok - jeg bruger aldrig HTML til baggrundslyde (html er ikke ment til at indeholde multimedia - brug flash!)

Morten
Avatar billede jesperkh Nybegynder
20. marts 2004 - 22:20 #4
jeg kender ikke ret meget til flash... kræves der at man instalere noget på serven for at anvende flash ? og hvordan laver jeg det i flash...
Avatar billede fangel Nybegynder
20. marts 2004 - 22:25 #5
Nej, du skal have Macromedia Flash for at kunne "lave" flash filerne, men det kræver intet af serveren... (browseren skal også have Flash plugin, men det har stort set alle)

Morten
Avatar billede jesperkh Nybegynder
27. marts 2004 - 12:50 #6
oki jeg har prøvet og download Macromedia Flash.. Det er godt nok en stor mundfuld og sætte sig ind, blot for at baggrunds musik , til at virke i Mozilla..
Avatar billede jesperkh Nybegynder
27. marts 2004 - 12:53 #7
er der ikke end der har lyst til at lave en sådan "flach baggrund musik" ? så ville jeg være taknemlig..