Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2004 - 18:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spil fra harddisk

Utroligt at co admin har lukket dette spørgsmål. Gad vide hvad der lige er galt med at spørge om dette spørgsmål.
Til spørgsmålet igen:
jeg ønsker at slippe for at sætte mine spil i cd-rommen når jeg skal spille, og vil derfor gerne brænde mine spil ned på en iso-fil for derefter at lave et virtuel drev på min maskine, og spille derfra. Jeg bruger daemon til at lave et virtuel drev men hvordan får jeg konverteret mit cd indhold ned til en ISO fil på harddisken. Har kigget lidt på Nero men synes ikke at kunne finde ud af det. Hvis der er nogle der kan hjælpe, evt med et lille freeware program.
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2004 - 18:35 #1
Som der står i teksten:

Spørgsmålet indeholder ulovlige links. Spørger opfordres til at oprette spørgsmålet igen.

levich havde lagt ulovlige svar !-)
Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2004 - 18:37 #2
ok hvad har det med mig at gøre at en lægger noget ulovligt på mit spørgsmål. IStedet for at fjeren det enkelte svar så jeg kan læse hvad andre har at sige af fornuftige ting. der var trods alt 3 andre svar.
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2004 - 18:39 #3
Desværre kan vi ikke fjerne enkelt-indlæg i den nye version af E*, så vi er nødt til at lukke hele spørgsmålet, men jeg kan da kopiere dem ind, som er kommet, øjeblik !-)
Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2004 - 18:40 #4
tusind tak
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2004 - 18:41 #5
Svar: popsy
20/03-2004 01:59:56 Jamen du kan da bruge http://www.winiso.com/ til at lave en isofil med.

Derefter bruger du http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php til at skabe et kunstigt cdrom drive på din maskine, hvorefter du bare spiller løs :)

Kommentar: bartfreak
20/03-2004 04:43:18 prøv clone >> http://www.sikkopi.dk/CCD-manual/CloneCD-hovedvindue1.htm
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=623
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
20. marts 2004 - 18:44 #6
Du kan finde programmet CloneCD, det er i princippet Freeware, dvs, at du kan bruge det til at kopiere en CD over på harddisken i .bin format, der så senere kan brændes ned med nero burning rom.
Hvis du også vil bruge CloneCD til at brænde CDer med, skal det registreres, derfor i princippet freeware til det du skal bruge det til.
Avatar billede trim Praktikant
20. marts 2004 - 18:45 #7
tester lige om det dur og så deler jeg point ud
Avatar billede terke Nybegynder
21. marts 2004 - 19:30 #8
Brug evt. VirtualDrive - det lægger både cd'en ind på harddisken og skaber et virtuelt cd-rom drev...
http://www.farstone.com