Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
20. marts 2004 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Splinter Cell 2 Pandora Tomorrow

Hey allesammen..
Ville bare lige høre, om i vidste hvornår Splinter Cell 2 Pandora Tomorrow  udkommer i verden, eller om det allerede er udkommet i USA eller noget lign.?
Avatar billede a-milan Nybegynder
20. marts 2004 - 14:50 #1
Ifølge den Merlinreklame der dumpede ind ad min dør idag er releasedatoen den 26/3 04
Avatar billede sweet-hitman Nybegynder
20. marts 2004 - 14:57 #2
ammn, hvis man nu tjekker boomtown er det xbox der kommer der...
Avatar billede bennyhills Nybegynder
20. marts 2004 - 15:56 #3
Jeg vil lige sige at Pandora tomorrow ikke er den rigtige 2`er, det er blot et expansion til 1`eren, den rigtige dato på 2`eren vides ikke præcist, pandora tomotow ER udkommet. du kan se mere på dette link, mder er lidt info om kommende spil 1 2004

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/03/17/3781134
Avatar billede bennyhills Nybegynder
20. marts 2004 - 15:57 #4
der står at den rigtige 2`er kommer sidst på året :-)
Avatar billede bennyhills Nybegynder
20. marts 2004 - 16:01 #5
Sorry min fejl Pandora er IKKE udkommet endnu det udkommer ifølge 3Dgamers her i marts, sorry kan ikke den nøjagtige dato, dette er det bedste jeg kan gøre.

http://www.3dgamers.com/games/splintercell2/
Avatar billede bennyhills Nybegynder
20. marts 2004 - 16:05 #6