Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. marts 2004 - 16:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg ekko?

Hej allesammen.

Jeg har lige købt en ny computer.

Jeg benytter mig af AC97 16bit 3D Onboard Lyd.

Hvordan fjerner jeg ekko'et i lyden?
Altså.. Når jeg hører musik, eller lyde, så er der ekko.. Og det er ret irreterende ;)..

Håber i kan hjælpe :>
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2004 - 16:41 #1
Har du installeret de korrekte drivere?
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. marts 2004 - 16:44 #2
Ja, self. har jeg det.
Har installeret driverne som medfølte til PCen.
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. marts 2004 - 16:46 #3
Du har også muligheder i lyde og styring af lydeffekter i kontrol panel.
Hvilken afspiller bruger du?
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. marts 2004 - 16:48 #4
Jeg benytter Winamp.

Men det er jo ikke kun i musik osv. Det er osse lydene fra Windows og d der..
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
19. marts 2004 - 16:49 #5
check om dit lydkort understøtter Enviroment sounds, måske har du sat lyden om som om det er i en koncertsal :D
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. marts 2004 - 16:51 #6
Hvad mener du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2004 - 16:51 #7
hvis du har installeret drivere på cd har du vel også et ikon ved siden af klokken ved navn Xear3D - det er nok her du har pilet lidt ;)
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
19. marts 2004 - 16:56 #8
Har et program der hedder Xear3D, ja.. Hvad skal jeg gøre ved d?
Avatar billede ducks Nybegynder
19. marts 2004 - 16:57 #9
Se om du har slået alle effekter og evt. ekko fra
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2004 - 16:57 #10
Nok tjekke at indstillingerne er ok ;)
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
16. april 2004 - 16:08 #11
:D
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. april 2004 - 16:10 #12
Hmmm... Det er da vist i strid med reglementet her på eksperten.dk at tage alle pointene selv, når der afgivet et korrekt svar...

S.R.
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
16. april 2004 - 19:16 #13
Jamen, jeg fandt ud af problemet selv :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2004 - 19:29 #14
det er da fint - så kan du også godt skrive løsningen - det SKAL du faktisk!
Avatar billede thebitchslapper Nybegynder
16. april 2004 - 21:59 #15
Ok.. Løsningen var at jeg åbenbart skulle sætte noget til på mit bundkort
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. april 2004 - 22:07 #16
Nu er det ikke for at være irriterende, men HVAD slog du til på dit bundkort???

Ellers er det lidt li'som at sige: "Jeg havde virus, men jeg skulle bare installere noget på harddisken."... For dem der ikke hvad "noget" er, gavner det jo ikke ret meget... :D

Så uddyb venligst...

S.R.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2004 - 22:17 #17
Hvis du ikke kan huske løsningen syntes jeg du skulle uddele point ved at oprette spørgsmål med 200 point, og smide link hertil.