Avatar billede torp23 Nybegynder
19. marts 2004 - 11:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

svchost.exe

Jeg har en firewall som hver gang jeg logger på nettet spørger om jwg vil give svchost.exe adgang til nettet. Den popper op ca 5 gange hvor min firewall hver gang foreslår at jeg blokker den. Efter et stykke tid popper den op sjette gang og nu ligger filen svchost.et andet sted og min firewall foreslår nu at jeg skal tillade programmet adgang til nettet. Hvad skal jeg gøre? Hvad gør dette program?

Sig til hvis du skal bruge mere info.
Avatar billede arlet Juniormester
19. marts 2004 - 11:14 #1
Det gør den ikke, når vi har renset dig for snavs, for der ligger noget i loggen med svchost.exe

ref: http://exp.dk/spm/479050#rid4438340
Avatar billede torp23 Nybegynder
19. marts 2004 - 11:17 #2
Cool, det glæder jeg mig til. Så regner jeg med at vi tager den her opgave sammen med den anden som du referer til. Hvordan giver jeg dig point for denne her?
Avatar billede arlet Juniormester
19. marts 2004 - 11:18 #3
Det gør du ikke.

Du lægger selv et svar og accepter det
Avatar billede torp23 Nybegynder
19. marts 2004 - 11:20 #4
Så skulle det være ordnet... Tak for hjælpen.
Avatar billede arlet Juniormester
19. marts 2004 - 11:21 #5
Du skal lige marker dit navn i boksen til venstre og derefter trykke på accepter
Avatar billede arlet Juniormester
19. marts 2004 - 11:21 #6
ups. det havde du gjort*S*
Avatar billede homemaker Nybegynder
07. april 2004 - 13:10 #7
jeg har selv haft dette problem.

Du skal gå ind på
www.microsoft.com, finde siden til din windows version og downloade de så kaldte sevice packs og installere dem.
dette kan også gøres ved at gå ind på
www.windowsupdate.com.
nu skal du bare lade den søge efter opdateringer til din windows.
Avatar billede homemaker Nybegynder
07. april 2004 - 13:11 #8
hvilken firewall har du???