Avatar billede haiducii Nybegynder
18. marts 2004 - 23:26 Der er 11 kommentarer

Vuder ww1ww2.

Hvad syns i om www.ww1ww2.frac.dk hvad ka gøres bedre? Hvad skal slet ikke være der?

Ps. det er kun world war 1 linket under historie som virker, så i kan se hvor teksten kommer til at være læseligt osv.

Tak på forhånd for konstruktivt kritik. :)
Avatar billede Slawomir Seniormester
18. marts 2004 - 23:33 #1
meget kedelig!!!  my opinion 06@13
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2004 - 23:38 #2
Jeg har den fornemmelse at siden er lavet bare for at få tiden til at gå. Jeg fanger i hvertfald ikke rigtig budskabet/ideen med at lave denne side.

Spørgsmålet er oprettet under kategorien design, og skal jeg sige min ærlige mening: hvor??? - hvor er designet...??

Skal jeg komme med noget der bare er en lille smule konstruktivt, så er det at billederne på world war1 siden ikke vises.
Og at denne side indeholder ALT for meget tekst, en lille god regel er at der helst ikke må være mere end 45 karaktere på en linie, på en webside. Tror der er 3-4 gange dette hos dig.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. marts 2004 - 23:38 #3
Siden er meget kold, ikke så mange farver (kan være et plus), kedelige farver.
Jeg synes ikke det er en god ide med det der tekst-fly-ind fra bunden, men det er min personlige holdning.

og så synes jeg det er en skam at baggrundsbilledet ikke er stort nok. Jeg kører 1024 og får bgbilledet arrangeret side om side, det er lidt ærgerligt.

Men jeg synes i skal friske farverne op.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2004 - 23:40 #4
Billede problemet skyldes at du ikke har den samme sti på din server som du har på din computer.

../../Dokumenter/My%20Webs/images/forste_vk_a.jpg
Avatar billede syvon Nybegynder
18. marts 2004 - 23:43 #5
gaaab!!! er virkelig meget kedelig.

en anden ting på din historie om ww1 ville det være rart hvis der var lidt margin,
så det ikke fylder det hele.

min mening 03@13
Avatar billede haiducii Nybegynder
19. marts 2004 - 07:38 #6
Ja, det med billederne så jeg, og det med teksten var lige for sjov.

Og med baggrundsbilledet skal jeg nok prøve at finde et nyt.

Men forresten, hvad har i tænkt jer med mer levende farver? Ved ikke lige hvor meget liv der var i 1. verdenskrig :-/
Avatar billede jps6kb Novice
19. marts 2004 - 08:50 #7
Den kunne godt gøres mere spændende. Smid nogle grafiske elementer ind. ... og gør noget ved det der brune farve, som mest af alt minder mig om... ja, men om ikke andet...

6@13
Avatar billede haiducii Nybegynder
19. marts 2004 - 14:16 #8
Ja, så har jeg fået lavet lidt om, hvis syns i nu? :)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. marts 2004 - 15:52 #9
Jeg er stadig ike meget for farverne...
De er lidt for kolde og kedelige.
Avatar billede jps6kb Novice
19. marts 2004 - 15:55 #10
Menuen skal stå mere frem.
Den blå farve skal væk. Den virker ikke.
Banneret holder ikke...

Farverne skal passe bedre sammen...
Avatar billede haiducii Nybegynder
19. marts 2004 - 16:39 #11
Spm 1, hvad for en blå farve?

Ok, jeg fjerne lige banneret, laver et nyt så.