Avatar billede b34tz0r Nybegynder
18. marts 2004 - 12:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

fjerne det øverste af kabinettet

Hey, hvordan fjerner jeg det overste af mit karbinet ?  http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11005
Det er som om det er loddet fast...

Jeg skal nemlig lave hul oppe i toppen, og det vil være noget lettere bare at pille det overste af kabinettet af end at skulle tage alt ud af kabinettet inde jeg begynder.
Avatar billede biggie Nybegynder
18. marts 2004 - 14:35 #1
Det er popnittet fast..

Du skal finde en bor som er en smule mindre end popnitten,
og så skal du bare bore det ud (sørg for at dække resten af PC'en godt af
med plastic, malertape eller lign.

Har selv lige gjort det for et stykke tid siden, da jeg skulle lave hul
til en blæser i toppen..

Mvh Biggie
Avatar billede slasko Nybegynder
18. marts 2004 - 21:12 #2
Husk at tage ALT dit hardware ud inden du begynder på det, de små metalspåner fra popnitten er ikke så godt for indmaden :)
Avatar billede biggie Nybegynder
19. marts 2004 - 02:55 #3
Ikke nødvendigt at tage alt hardwaren ud først...
hvis han gør det, har han jo ingen grund til at tage toppen af ;o)
Jeg smed bare en helvedes masse plastik over de for skellige dele,
(klippede en sort sæk i stykker), og så satte jeg det godt fast med malertape..
Og der har ingen problemer været..

Men det er selvfølgelig helt op til dig selv, hvad du vælger at gøre ;o)

Mvh Biggie
Avatar billede redhot Praktikant
25. marts 2004 - 23:35 #4
syndes bare du skal tage det hele ud og så lave det du skal :) måske lidt mere besværlig men :) skal jo også være sikker på man kan få den til at side fast i gen :)
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
26. marts 2004 - 14:33 #5
Jeg har bare købt en ny blæser, og modded en gammel computer med den istedet...
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
04. maj 2004 - 23:21 #6
ok mange tak...