Avatar billede jm_wolf Nybegynder
18. marts 2004 - 10:10 Der er 7 kommentarer

Brevpapir der bliver accepteret af programet

Jeg skal have lavet et brevpapir, der bestemmer hvordan mine mails skal se ud, og jeg kan ikke bruge en standart en. Jeg ved at det er en html fil, har også forsøgt med det jeg ønsker, men de men kun halvdelen af informationerne bliver accepteret i programmet.

Baggrunden skal være gul (det fungerer og har sat baggrundsbillede til "none").

Her kommer problemet. Jeg skal bruge en sort skrift, der som standart skal stå på Ariel, som type og i en størrelse af "18".

Som sagt fungerer det første fint, dog starter den som default i Ariel, da jeg har forsøgt at tvinge andre størrelser på, og den starte i en størrelse af 12. Er der nogen der aner råd her?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 10:35 #1
har du prøvet guiden..?

I Meddelse/ny ved hjælp af/vælg brevpapir/opret ny
Avatar billede jm_wolf Nybegynder
18. marts 2004 - 10:38 #2
Ja, har forsøgt guiden, men den var ikke til den store hjælp. Der kan du heller ikke indstille størrelsen. Det er forsøgt mange gange, på forskellig vis
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 10:40 #3
hvor stor er filen..den skal helst være under 10 kb.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 10:41 #4
citat fra hjælp..

Du kan kun bruge brevpapir i meddelelser, som er sendt i RTF-format. Klik på HTML i menuen Formater i et nyt meddelelsesvindue for at kontrollere, at HTML-formatering er aktiveret. Der vises en sort prik ved siden af kommandoen, når den er valgt.

er det det..??
Avatar billede jm_wolf Nybegynder
18. marts 2004 - 10:55 #5
Html er slået til frem for alm tekst. Hvis det var tekst kun, så ville baggrunden ikke blive gul . Det sjove er, at jeg kan styre farven på skriften..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. marts 2004 - 11:11 #6
hvis du åbener et brevpapir, og siger hvis kilde, så kan du redigere i det??
Avatar billede jm_wolf Nybegynder
18. marts 2004 - 12:17 #7
Ja.. Men redigerer du i det via programmet, ender filen med at blive tom, når du gemmer den via din outlook. Selve koden har jeg som i det første stykke prøvet. Læs evt. stykket igen, det er nemmere end at skrive det igen :o)