Avatar billede vertu Nybegynder
17. marts 2004 - 12:47 Der er 4 kommentarer

Kun lilla toner med POV TI4800V

Jeg har lige købt et grafikkort over qxl, GF4 TI4800. Jeg har netop sat det i maskinen, og opdager til min skræk at kortet kun viser skærmbilledet i lilla toner. Det sker lige fra opstart, og det er kortet den er gal med da mit gamle grafikkort virker fint (Radeon 9600PRO og GF3 TI200) TV-out'et virker fint, med rigtige farver. Hjælp mig. Jeg er ræd for jeg er blevet taget ved næsen. Hvis det er tilfældet, er der noget jeg kan gøre?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
17. marts 2004 - 19:47 #1
Du skal først sikre dig at kortet sidder godt fast i soklen. Jeg har et magen til, og det skal man nærmest lave håndstand på før det sidder ordentligt. Check kablet mellem kort og skærm. Det kan faktisk godt lade sig gøre at få vredet lidt i pindene. Hvis alt ellers er i orden er du nok blevet fuppet.
Avatar billede vertu Nybegynder
17. marts 2004 - 23:41 #2
Jeg har en DVI ---> analog adapter. Nå rjeg bruger denne virker kortet fint. Almindelig VGA-skærm virker stadig ikke, men det er ok bare en af dem virker. Jeg skal ikke bruge mere. Er der alligevel nogen der har en løsning, er den velkommen.
Avatar billede vertu Nybegynder
18. marts 2004 - 08:33 #3
og hey, hvis der nogen der ved hvordan video-in virker??!! Kan man bruge WMM til at capture video? Hvordan får man overhovedet signal igennem?
Avatar billede vertu Nybegynder
30. august 2004 - 19:13 #4
jeg er kommet af med kortet, så det er lige meget nu. Tak for svar.