Avatar billede heissi Nybegynder
04. februar 2001 - 14:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lukke computeren

Jeg har opgraderet fra win 98 til win me,og har nu fået et proplem med at lukke min
computer.Windows bliver godt nok fjernet fra
skærmen men computeren lukkes ikke,og ved
fornyet start skriver windows at computeren
ikke blev lukket korrekt. jrg vil blive glad
hvis nogen kan hjælpe med dette proplem.
venlig hilsen heissi.
antczak@12move.dk
Avatar billede seider Nybegynder
04. februar 2001 - 14:29 #1
Du skal vælg kør under menuen start

Skrive msconfig

vælg advanceret, hvis du ikke har opgraderet har du nu mulighed for at slå hurtig lukning fra, det burde løse dit problem.

eller\'s skal du hente en IDE cache pakke på www.windowsupdate.com

/* seider */

Avatar billede halifax Nybegynder
04. februar 2001 - 14:37 #2
Prøv på Windows Update at finde en patch til ME noget med \"Shut Down\" ell. lign. - Det er et generelt \"lukke ned\" problem i ME som skal rettes.
Avatar billede he0707 Nybegynder
10. februar 2001 - 12:01 #3
Det er helt sikkert fordi du har en enhed der ikke fungere korrekt, også selv om det ikke viser sig \"kotrolpanel - egenskaber\"
Det er mest sandsynligt skær/skærmkort elle scanner/usb driver det er galt med. Har du en scanner ville jeg prøve at tage den fra.
Avatar billede makse Nybegynder
10. februar 2001 - 12:11 #4
Her er en del forslag der kan løse problemet: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q273/7/46.ASP