Avatar billede afb Nybegynder
15. marts 2004 - 23:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV-out virker, intet billede på sekundær skærm

Jeg vil gerne se DVD men kan ikke få billede på TV'et fra PC.
Jeg har prøvet i "egenskaber for skærm" med kan ikke få den til split screen ol.
Jeg har ligeledes prøvet med et lille "tv-tool" og har her fået billedet over på skærmen kort, men kan så ikke få det tilbage på PC monitoren og må genstarte, programmet kommer også med den her fejlmelding:

Required functions of the graphics card driver were not found on this system! Please upgarde to nVida Detonator version 43,45 or later

Grafikkortet hedder nVida geforce FX 5200 og computeren er en Dell
Avatar billede afb Nybegynder
26. maj 2004 - 15:14 #1
Aflsuttet!
Avatar billede afb Nybegynder
26. maj 2004 - 15:16 #2
Afsluttet!
Avatar billede afb Nybegynder
29. maj 2004 - 17:51 #3
Afsluttet!