Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
15. marts 2004 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

autoroute på pda

Hej, er der nogle der ved om man kan få hele lande på sin pda ved brug af autoroute 2004, jeg kan godt kopiere et kort, men kun en bestemt størrelse, jeg vil gerne ha hele danmark på min pda. jeg bruger pocketstreets skal man bruge noget andet, eller kan det slet ikke lade sig gøre. på forhånd tak.
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
15. marts 2004 - 21:29 #1
Min siger at området er for stort når jeg vælger hele DK. Jeg kan tage Fyn, der fylder ca. 1300K, så der skal altså deles op.

...lige testet med MapPoint Europe 2002
Avatar billede aftenskaffe Nybegynder
15. marts 2004 - 21:33 #2
ja det er sur røv man ikke kan kopiere det hele, nu står der du er freak, kender du nogle fede ting til en pda
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
15. marts 2004 - 21:36 #3
lytter med....
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
15. marts 2004 - 21:43 #4
Fede ting? Jeg har testet en del udstyr på www.pocketfreak.dk, bla. navigation.