Avatar billede shoots Nybegynder
15. marts 2004 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

deling af båndbredde

jeg har et hjemme netværk med 2 computere og jeg vil gerne kunne styre det sådan at de får hver især sin ligestore del af internet forbindelsen dvs hvis to computere er tændte får de hver især 512/2=256 kbits OP/NED
men samtidig behøver det ikke være sådan at hvis den ene er slukket får den anden fuld båndbredde
...
dette ville jo være rart hvis en vil downloade og en anden spille
...
lette løsninger med små programmer der kører som services kan sagtens være gode løsninger
...
Avatar billede webt Nybegynder
15. marts 2004 - 16:04 #1
Netlimiter kunne være et svar installer det og begræns via det, www.netlimiter.com
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. marts 2004 - 16:10 #2
Avatar billede shoots Nybegynder
15. marts 2004 - 16:20 #3
øhm findes den type software i en gratis licens udgave?
Avatar billede webt Nybegynder
15. marts 2004 - 16:31 #4
Ikke hvad jeg ved af, eneste software jeg har hørt om der gør det er netlimiter