Avatar billede bjavle Nybegynder
03. februar 2001 - 22:09 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

Tjek denne side!!!!!!!!!!

Hejsa jeg vil gerne have denne side vurderet!!
Jeg gider ik høre noget om indholdet (kun hvis i har gode ideer til noget mere til siden end det der er der i forvejen)
Nå men på forhånd mange TARK! ! ! !

http://www16.brinkster.com/bjavle/index.asp

(lidt langt adresse, men det arbejder jeg på så ik noget der du!!)
Avatar billede engrob Nybegynder
03. februar 2001 - 22:13 #1
Okay, det første jeg lagde mærke til var baggrunden. Den er enormt distraherende og det er reklamerne i øvrigt også. De står meget tæt (og der er to). Farverne er heller ikke de pæneste du kunne finde. De er lidt mørke, men ellers OK...

Du har stillet siden op på en meget overskuelig måde med menuen i venstre side, og lidt andet i højre, og indholdet i midten. Det synes jeg virker helt fint og det er også let at finde rundt på siden.
Avatar billede pstric Nybegynder
03. februar 2001 - 22:15 #2
Den er da meget pæn. I hvert fald hvis den er lavet en lørdag aften efter indtagelse af et stort kvantum tequila.
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 22:18 #3
farverne er for dumt sammensat(distrahernde).
prøv en ny skrifttype.
reklamerne er ufattelige irraterende.
KEEEEDEEEEELIG.

en ting til: hvis det nu er en designer hjemmeside, skulle der ikke være noget spicielt såsom noget der bare får en til at sige \"WOW!!\"
Det er min mening.
Indholdet er da fint.
Jeg mener bare at hvis det er en designer hjemmeside, skulle der måske arbejdes lidt længere tid med den....
Avatar billede bjavle Nybegynder
03. februar 2001 - 22:19 #4
pstric...
hmm....du er vidst ik ret sød hva...
JeG vAr På EcSTacY
DeN dAg Så deT Er SikKErT DErfOr....
Avatar billede bjavle Nybegynder
03. februar 2001 - 22:22 #5
Har faktisk ikke arbejdet ret lang tid med den så....
men det kommer nok!!!
Skriv måske hvad for nogle farver der ku brugez!!
Mange TARK
Avatar billede pstric Nybegynder
03. februar 2001 - 22:24 #6
Nej undskyld du, men nu lavede jeg altså også kun en kommentar og ikke et svar, så det var ikke fordi jeg syntes at der var nogen grund til at fedte. Og det med baggrunden, de dobbelte bannerreklamer, den centrerede tekst m.m. var der nok også så mange andre der ville snuble over hinanden for at nævne.

Jeg synes at din side er grim, og jeg synes også at den trænger til at blive pudset mere af inden du beder om en vurdering.
Avatar billede engrob Nybegynder
03. februar 2001 - 22:27 #7
Prøv med en lys farve, men det skal ikke være en skrigende lys. Måske lidt støvede lyse farver.
Avatar billede blood Nybegynder
03. februar 2001 - 22:33 #8
bjavle

Du var på EcSTacY den dag!!!!

Jeg har lavet den fedeste side på et syrligt trip engang
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2001 - 23:46 #9
Jævnt hen almindelig design uden de store krumspring. Hvad med at skifte de sorte streger ud med nogle lysere, det ser lidt dyster ud. Du har da ikke meget plads at skrive på. Men ok du har Porten til byen ja.

En god idé fortsæt du bare, så vi kan få noget til ungdomsafdelingen.
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 14:48 #10
[Zzz...]
E-)mil
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 14:48 #11
[ZzzZzz...]
E-)mil
Avatar billede engrob Nybegynder
04. februar 2001 - 14:50 #12
Du viser at du sover. Er det en vurdering?
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 15:00 #13
...kedELig...
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 15:00 #14
=ja :o)
Avatar billede engrob Nybegynder
04. februar 2001 - 15:04 #15
Nå, ja det må du selv om...
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 15:05 #16
???
Avatar billede emileej Nybegynder
04. februar 2001 - 19:29 #17
Yes! 2 points! *lol* (nej ligemeget ik\')