Avatar billede guldfelt Nybegynder
15. marts 2004 - 12:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i alfabetisk sortering

Hej derude

Jeg har et "underholdende" problem som jeg TROR hører under styresystem:
En del af mine programmer er ikke længere istand til at sætte mine filer og foldere i alfabetisk orden. Når jeg vil åbne en folder inde i et program skal jeg først trykke på "details" og derefter på "name" for at den sorter det ordenteligt.
Det ser ikke ud til at de forvalgt er sorteret i nogen bestemt orden.

De programmer der volder problemer er ex AutoCAD, IrfanView mm. Derimod viser word filfolderen som den skal!?? Og min explorer viser også filerne som den skal
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. marts 2004 - 14:40 #1
der er nok ingen anden udvej, end at prøve at geninstallere..?
Avatar billede magictouch Nybegynder
15. marts 2004 - 18:36 #2
Du nævner irfan view,  hvordan gør du i den?
Avatar billede guldfelt Nybegynder
16. marts 2004 - 09:02 #3
Hvordan jeg gør?
Jeg prøver at åbne en fil og de står ikke i alfabetisk orden.
Men det lader til at de står "modificerings dato orden".
Hvor ændrer man det permanent???
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. marts 2004 - 09:10 #4
Hvis du starter Thumbnails i Irfan view, kommer de frem og op indstillinge-sorter Thumbnails, der kan du indstille til dato-navn eller hvad du har lyst til
Avatar billede guldfelt Nybegynder
16. marts 2004 - 09:18 #5
Tak men det er mere generalt da det ikke kun er Irfan der volder problemer.
Det burde da være muligt at bestemme hvordan sorteringen i "åben filer" folderen skal være!?
Avatar billede guldfelt Nybegynder
17. marts 2004 - 08:56 #6
lukker spørgsmålet