Avatar billede frederik_homann Nybegynder
15. marts 2004 - 11:56 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

News system til hjemmeside

Jeg vil gerne vide hvordan man får et system på sin hjemmeside hvor man kan logge ind med et brugernavn og skrive news ind på sin "news" side, som så kommer i en lille box på sin side.?

15 hurtige point til den der ka hjælpe mig :)
Avatar billede exp Juniormester
15. marts 2004 - 12:02 #1
php/asp?
Avatar billede frederik_homann Nybegynder
15. marts 2004 - 12:05 #2
Har jeg desværre ingen anelse om, laver hjemmeside i Frontpage ( den første jeg laver ). Så jeg er lidt på bar bund.
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. marts 2004 - 12:14 #3
Når du har et nyhedssystem, er det noget du programmerer, dvs. at det er et programmeringssprog du skal bruge. Du kan vælge ASP eller PHP, men ligemeget hvad skal du have en database, og dit webhotel skal også være i stand til at vise scriptsproget
Avatar billede nfk Nybegynder
15. marts 2004 - 15:44 #4
http://www.miteget.net tjeck den her side der kan du let oprette en side med et så kaldt cms system, der giver dig mulighed for at kunne opdatere direkte fra nettet af.
Avatar billede b_ball Nybegynder
15. marts 2004 - 20:46 #5
dette er mega godt!!! og så køre det på txt database... jeg bruger det som "cms" system på nogle af mine sider...

http://cutephp.com/
Avatar billede frederik_homann Nybegynder
16. marts 2004 - 13:32 #6
Vil lige se hvad jeg kan bruge af det, vender snarest tilbage :)
Avatar billede frederik_homann Nybegynder
16. marts 2004 - 13:39 #7
Som tak for hjælpen har jeg delt en smule extra point ud
Avatar billede frederik_homann Nybegynder
16. marts 2004 - 13:40 #8
træls ting så gider den ikk dele dem ud, ville have givet nfk 10 point for et nice link jeg vil overveje at bruge noget fra og 30 point til b_ball for at have fundet lige hvad jeg gik og manglede men ser ikk ud til at det virker :(
Avatar billede nfk Nybegynder
16. marts 2004 - 14:36 #9
d r fint med de 5 point tak :D
Avatar billede b_ball Nybegynder
16. marts 2004 - 17:58 #10
hvad er det der ikke virker?
Avatar billede frederik_homann Nybegynder
16. marts 2004 - 18:35 #11
Den vil ikke give de point jeg ville give. Tror fordi den lagde på max 15 point :(
Avatar billede b_ball Nybegynder
16. marts 2004 - 18:58 #12
du kan bare lave nogle tråde der hedder "point til b_ball" fx... men hvad er det der ikke virker??