Avatar billede tji Nybegynder
15. marts 2004 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjene penge?

Jeg går til dagligt og er ved at blive udlært til IT-supporter. Tjener desværre kun 2.2k om måneden, hvilket jeg synes er ret så lidt.
Derfor spørger jeg jer om der evt. ville være nogle af jer der har en idé til hvad man ellers kan lave i fritiden som man kan tjene lidt på?
Evt. Over nettet eller noget.

Håber på noget godt feedback og på forhånd tak :)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
15. marts 2004 - 10:30 #1
Du kunne jo arbejde freelance - der er mange især mindre virksomheder, som ikke har behov for en fuldtids IT-medarbejder, men gerne en, som kan komme og hjælpe engang imellem.

Jeg arbejder selv for flere virksomheder, og tjener derved lidt ekstra lommepenge på det (selvom skattefar nupper din bid af det)

Du kan evt. holde øje med diverse jobs herinde på Eksperten, eller også tage henvendelse til nogle af de virksomheder, der evt. ligger i nærheden af hvor du arbejder/bor.

/Martin
Avatar billede afb Nybegynder
15. marts 2004 - 22:34 #2
Prostitution!
Avatar billede martinowitz Nybegynder
15. marts 2004 - 22:44 #3
Hvad er det for stupidt svar at give - tror at du skal finde dig et andet sted at genere folk !!

/Martin
Avatar billede tji Nybegynder
18. marts 2004 - 11:09 #4
Lyder som en god idé Martin, men vil lige se om der kommer nogle flere svar.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
18. marts 2004 - 11:21 #5
Det er helt iorden :-)

/Martin
Avatar billede tji Nybegynder
16. februar 2008 - 16:32 #6
Lukker.