Avatar billede suha Juniormester
15. marts 2004 - 01:01 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bliver hægtet af

Jeg har tilmeldt mig på: www.scandiclive.com . Startsiden er fin nok, men når jeg looker mig ind med bruger/password, er jeg inde i ca 2 sekunder og falder herefter tilbage til startsiden.

Følgende tekst står øverst på siden.
Content-type: text/html Page-Completion-Status: Normal Page-Completion-Status: Normal Set-Cookie: CFID=2262541; path=/; Set-Cookie: CFTOKEN=f29e75%2D2693457d%2D3d12%2D4ff8%2D87dc%2D67c99777cc20; path=/;

Nogle af siderne bliver af og til vist som ren htlm tekst.

Jeg kører WinXP-pro DK

Jeg har prøvet flere PCér med WinXP-Pro kan ikke komme ind her. Kan komme ind med Win 2000 Pro

Kan det tænkes, at der skal ændres på internetinstillingerne?
Avatar billede kirul Nybegynder
15. marts 2004 - 11:01 #1
Har du undersøgt om siden kræver java virtual machine ?? Denne skal du installere manuel fra f.eks. www.znn.dk
Tag og download nr. 1 og installer den.
Prøv igen.
Avatar billede suha Juniormester
15. marts 2004 - 13:26 #2
Kirul: Jeg har nu prøvet at installere ovenstående på 3 forskellige PCér - ingen ændringer.
Jeg har været inde i internetopsætning og tjekke at exploreren akcepterer javascript.

Jeg har kontaktet scandiclive - de har aldrig hørt om problemet før.

Det skal lige siges at WinXp-pro er med hver sin brugerlicens, så det er ikke den samme WinXp jeg bruger.
Avatar billede suha Juniormester
15. marts 2004 - 13:31 #3
Sidste nye er, at når jeg looker mig ind, åbnes siden i front:

Content-type: text/html
Page-Completion-Status: Normal
Page-Completion-Status: Abnormal

</TD></TD></TD></TH></TH></TH></TR></TR></TR></TABLE></TABLE></TABLE></A></ABBREV></ACRONYM></ADDRESS></APPLET></AU></B></BANNER></BIG></BLINK></BLOCKQUOTE></BQ></CAPTION></CENTER></CITE></CODE></COMMENT></DEL></DFN></DIR></DIV></DL></EM></FIG></FN></FONT></FORM></FRAME></FRAMESET></H1></H2></H3></H4></H5></H6></HEAD></I></INS></KBD></LISTING></MAP></MARQUEE></MENU></MULTICOL></NOBR></NOFRAMES></NOSCRIPT></NOTE></OL></P></PARAM></PERSON></PLAINTEXT></PRE></Q></S></SAMP></SCRIPT></SELECT></SMALL></STRIKE></STRONG></SUB></SUP></TABLE></TD></TEXTAREA></TH></TITLE></TR></TT></U></UL></VAR></WBR></XMP><HTML><HEAD><TITLE>Error Occurred While Processing Request</TITLE></HEAD><BODY><HR><H3>Error Occurred While Processing Request</H3><P> <TABLE BORDER><TR><TD><H4>Error Diagnostic Information</H4><P><P>An error occurred while evaluating the expression:
<P><PRE>#form.username#
</PRE></P></P>Error near line 13, column 20.<HR><P>Error resolving parameter <B>FORM.USERNAME</B><P><P>The specified form field cannot be found.
Avatar billede kirul Nybegynder
15. marts 2004 - 13:42 #4
hvilken explorer kører du med ??? Er den opdateret ?
Prøv at gå i Funktioner-Internetindstillinger og tag fanebladet Sikkerhed.
Hvad står den til ?? Prøv evt. at sætte den til et lavere sikkerhedsniveau.

Nu siger du at der er flere computere. Er det et netværk, hvor der er en firewall ???
Avatar billede suha Juniormester
15. marts 2004 - 15:46 #5
Jeg kører Explorer 6 og er opdateret med Service Pack 1 (har lige tjekket - der er ingen nye opdateringer.
Har prøvet at ændre sikkerhedsindstillinger - ingen ændringer af ovenstående, - men jeg blev hægtet af, da jeg skulle ind i eksperten og svare dig - så jeg sat sikkerhedsindstillingerne tilbage igen. Jeg kunne ikke få den til at blive i laveste sikkerhedsniveau - flytter hver gang op på mellemste.
Nej vi har ikke netværk, men der er en firewall installeret på hver PC, har prøvet med nedlukning af firewall - siderne bliver rene uden htlmtekst, men jeg bliver stadig hægtet af.
Avatar billede kirul Nybegynder
16. marts 2004 - 08:27 #6
Prøv lige med en anden browser, så vi kan se om det er internet explorer.
Du kan downloade Opera browser her http://www.opera.com/download/
Det er faktisk en rigtig god browser.
Prøv at se om det virker.
Avatar billede suha Juniormester
16. marts 2004 - 15:02 #7
Hej Kirul. Tak for din tålmodighed. Du for dine 30 point for dit Java svar, det hjalp lidt.
Status: Jeg syntes, at det er underligt, at vores 3 PCér, som kører selvstændigt via en switct ikke kunne komme på samme internetadresse. Så jeg har tjekket for virus, nyetableret en harddisk mm.
Jeg fandt ud af, at hvis vi lukkede firewallen ned og gik ind (ikke på hovedadressen) men næste adresse, kan vi godt komme ind.
Det næste jeg vil undersøge er, om det måske er hos TDC fejlen ligger.
Endnu en gang - tak for hjælpen.
Avatar billede kirul Nybegynder
16. marts 2004 - 15:17 #8
Det var så lidt. Tak for point..
Jeg tror dog ikke det er TDC du skal have fat i. Hvis du kan gå ind med Opera, så er det Internet Explorer den er gal med. Men ellers vil jeg sige at det er din firewall som er problemmet. Desværre....