Avatar billede benzon Praktikant
14. marts 2004 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

har hørt noget om

jeg sad og læste på en side der fortalte lidt om det motherbord jeg har og Redhat det er et asrock k7s8x motherbord, der er tale om, og ja jeg har også spørgsmål under debian, det er simpelt hend fordi jeg virkelig har brug for at få en af installationerne op og køre, har læst mig frem til jeg skal bruge en af de helt nye kernels og at de gamle ikke supporter nettop det chipsæt, problemet er at Redhat 9.0 ikke kommer med en af de nye kernels hvad gør man så for at få den nye kernel på med det samme så man nettop slipper for alt det brok med det ikke vil køre ?
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
15. marts 2004 - 15:18 #1
RH9 kom er naesten lige kommet med en ny kernel. SA det burde ikke vaere et problem at fA. men har ogs[ h'rt at de vil stoppe med opdates her engang, det er bare ikke sket endnu.
Avatar billede kontrol Nybegynder
15. marts 2004 - 19:42 #2
Undskyld jeg blander mig, men droppede selv rh9 engang af samme grund.

Kan der downloades en rh9 med sata-support. Eller findes der noget der gør det muligt at nstallere på sata.
Avatar billede jacs Nybegynder
19. marts 2004 - 15:58 #3
Eventuelt kan du jo kompilere en ny kerne, der supporterer dit motherboard på en anden computer. Hvorefter du installerer rh9 og udskifter kernen med den du har kompileret.

Mvh
Jacob