Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
14. marts 2004 - 18:39 Der er 7 kommentarer

Problemer ved ripping af cd

Når jeg skal lægge mine cd'er ind på min pc som mp3, ved hjælp af winamp eller musicmatch er min pc begyndt at stalle/fryse og jeg er nød til at genstarte. Det er lidt forskelligt hvor lang tid der går fra påbegyndt ripning til der er problemer, men programmet når aldrig at bliver færdig, før jeg er nød til at genstarte.

Nogle Ideer?
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
14. marts 2004 - 18:39 #1
Ellers er der ingen problemer
Avatar billede johndoesacc Nybegynder
14. marts 2004 - 18:51 #2
Prøv evt. et andet rippe program... Jeg bruger CDex... Det er simpelthen genialt... og så er det gratis... det kunne være det hjalp, eller gav en brugbar fejlmeddelelse...
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
14. marts 2004 - 18:55 #3
Jeg har allerede forsøgt med to forskellige programmer. Plus jeg har ikke haft problemer med det før. ploblemerne startede igår, uden nogen øjensynlig grund.
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
14. marts 2004 - 21:05 #4
jeg har nu prøvet med Cdex, med et andet cd-drev, en anden cd og en anden destinationsmappe. Stadig samme resultat. Jeg har også scannet for virus.
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
15. marts 2004 - 20:57 #5
Man kan godt rippe med winplayer til WMA
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
19. marts 2004 - 13:36 #6
Nu kan den heller ikke Rippe med Winplayer????
Avatar billede hummer_kongen Nybegynder
17. april 2004 - 16:40 #7
lukker