Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 19:23 Der er 26 kommentarer

design til co-operate.dk

jeg laver en side der går ud på at man tjener point ved at spille spil, hjælpe andre(lidt ligsom eksp.), lave anmelelser, o.s.v.
Og jeg står og mangeler et design.
Der er frit skud på alle hylder, bare der er plads til flere emner, eftersom jeg har tænkt at udbygge hen ad vejen.
Jeg ved ikke hvor mange penge der skal gi\'s ud , men det må vel distuteres he ad vejen.

Logo mangler jeg også, så i er også velkomne til at lave sådan et.

Mvh {Dark} :)
Avatar billede seider Nybegynder
03. februar 2001 - 19:31 #1

Prøv at kontakte denne mand

Christian_tusborg@net.dialog.dk

/* seider */
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2001 - 19:38 #2
Hvad med et link til indhold?
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 19:46 #3
ups je glemte lige at sige hvad man kan bruge pointene til.
Jeg har tænkt mig at forhåbenligt samarbejde med en masse web side, så jo flere point man har jo flere steder får man vist sit logo(imod man viser et lille skilt fra det sted man får det vist. behøver ikke at være så stort)
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 19:48 #4
Til:staz.hvis du ser det her , så vil jeg bare sige at jeg har set noget af det du har lavet og det er totalt sejt så hvis du ville komme med et udkast ville det være fedt :)
Avatar billede seider Nybegynder
03. februar 2001 - 20:24 #5
www.tusborg.e-pro.dk/fok/

Hvis du vil se hans 10 % færdige design af sin side. men det er en god begyndelse
Avatar billede styrken Nybegynder
03. februar 2001 - 20:30 #6
seider => som er lavet i frontpage?
Avatar billede seider Nybegynder
03. februar 2001 - 20:32 #7

nej det er kun nogle af tingene der er lavet i frontpage. vi sider og koder PHP til den.

Prøv at kigge en gang til, da frontpage ikke kan åbne siden :-)

/* Seider */
Avatar billede styrken Nybegynder
03. februar 2001 - 20:34 #8
hejsa dark. har du en email?
jeg er muligvis interesseret i at lave et design. jeg har lavet designet til

http://www2001101.thinkquest.dk/1024/dansk/index.html

øhm, kan prøve at finde ud af noget i vinterferien. her du ikke en side hvor jeg kan se din side?
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 21:43 #9
til styrken:Nej jeg har ikke noget domain endnu hvis det er det du vil ha\'.
Med hen syn til siden, tag det ikke ilde op, men den er lidt kedelig.........
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. februar 2001 - 22:01 #10
{dark}<--> Hvis det kun er design vil jeg da gerne forsøge mig.
webmaster@123ferie.dk ICQ: 100590373

Mine sidste udskejelser kan ses på www.123ferie.dk/x/ (kun dansk version tilgænglig).
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 22:22 #11
ok til alle, jeg vi godt ha\' noget der kan måle sig med dette:
http://www.whitehat.dk/rod/adichat.gif (lave af staz)

jeg siger ikke at det skal være sådan, men skal være mindst ligså flot.
Avatar billede styrken Nybegynder
03. februar 2001 - 22:47 #12
hvis du er interesseret, kan jeg godt lave det design som på billedet. kontakt mig på email michaelstyrk@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 00:10 #13
He jeg har egenlig dette med på min nye supermultistartside, nu jeg lige for kikket på indholdet, konkurence og anmeldelser af forskellige karakter af ting og sager fra nettet. Jo ovennævnte lyder spændende.
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 00:11 #14
http://www.whitehat.dk/rod/adichat.gif  virker teksten ikke lidt forvirende på den måde som den er stillet op eller?
Avatar billede {dark} Nybegynder
04. februar 2001 - 00:25 #15
jo lidt, men den er jo kun lavet som et eksempel
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 01:03 #16
Oki, jeg tror også det er typografivalget der driller mig lidt. ;o)
Avatar billede seider Nybegynder
04. februar 2001 - 02:17 #17
´Det er jo et simpelt Dhtml tingest. Hvilken form for server har du tænkt dig at benytte, Linux eller NT, apache eller IIS, har du overvejet data format PHP eller ASP ?

/* Seider */
Avatar billede andreas Nybegynder
04. februar 2001 - 20:10 #18
Hvis du er interesseret, kan du måske købe designet på http://www.freehelp.dk ???
Avatar billede staz Nybegynder
05. februar 2001 - 13:01 #19
Jeg har sendt en mail til dig {dark} men jeg ville også lige ligge en besked ind her... Skriv til mig på Staz@ofir.dk.

---- Staz ----
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. februar 2001 - 09:54 #20
er der egentlig ikke også en herinde på ekspreten.dk der hedder {darklord}?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 17:04 #21
ezzuk - Ham mener jeg også at jeg har set..Hmm...! F U S K !!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. marts 2001 - 19:40 #22
men det gider jeg sq ikk at tage mig af.
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. marts 2001 - 19:23 #23
Jeg kan godt lave et design til dig...

hvis du vil have lidt eksempler på hvad jeg har lavet så her:

http://www.DarkHero.net
http://devildesign.trab.dk
httæ://devildesign.trab.dk/Morbradkongen/
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. marts 2001 - 19:25 #24
Avatar billede staz Nybegynder
29. marts 2001 - 10:38 #25
hmmm, jeg synes der er mange der hedder noget med dark herinde.

---- Staz ----
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 18:41 #26
http://62.243.18.141

blot et forslag:) Det ser lidt tomt ud uden banner og billeder, men designet er den:)