Avatar billede webster86 Nybegynder
14. marts 2004 - 15:09 Der er 9 kommentarer

Har glemt min kode til win-xp, hvad skal jeg gøre?

hvad skal jeg gøre??? jeg har noget meget vigtigt liggende på den så jeg vil meget gerne undgår at formatere den!!

Jeg har hørt at der skulle være et program som man kunne sætte i diskkettedrevet og så ville den cracke koden og logge ind, men hvad hedder det program????

håber der er nogen der kan hjælpe, jeg er ikke den store comp nørd så gør det så enkelt så muligt!!

det er er bærbar comp!
Avatar billede ptp10 Nybegynder
14. marts 2004 - 16:01 #1
der er ikke noget at gøre... du må formatere... har selv haft problemet og jeg fik at vide at det var den eneste udvej :'(
Avatar billede ptp10 Nybegynder
14. marts 2004 - 16:02 #2
men man plejer jo heller ikke at glemme sit password
Avatar billede ptp10 Nybegynder
14. marts 2004 - 16:03 #3
men hvis der er andre som kender nogen udvej vil jeg også gerne vide den ;)
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. marts 2004 - 16:12 #4
Dette spm bliver ofte stillet på E. Hvis du ikke har brugt kryptering, kan du ret nemt nulstille passwordet- og få adgang til dine data. Brug søg-funktionen, og du vil få en masse løsninger..
Avatar billede serverservice Praktikant
14. marts 2004 - 16:22 #5
du kan også trykke ctrl+alt+del 2 gange ved login og så logge på som administrator
Avatar billede flintstone Novice
14. marts 2004 - 16:23 #6
Gi'r ptp10 ret. Man kan sgu' da ikke glemme sit password.
Man laver da et, man nemt kan huske. Det andet er da for langt ude.
Hvis man her på E bare kan få links til diverse cracks og bypasses af password af diverse PC'ere, hvor er vi så henne???

Et password er en sikkerhed for andre personer ikke har adgang til ens egen PC.

Undskyld opstødet/spammen, men kunne simpelthen ikke lade være.
Avatar billede webster86 Nybegynder
14. marts 2004 - 21:05 #7
ved godt det ikke er for smart at glemme det.... har fået det ordnet, gik ind som admistrator!! man kan også bruge et program der vist hedder windows boot

men ellers tak
Avatar billede serverservice Praktikant
15. marts 2004 - 14:32 #8
godt du fik det til at virke, ok så lægger jeg lige et svar.
Avatar billede leif Seniormester
29. januar 2005 - 22:18 #9
Er det ved at være lukketid ?