Avatar billede gormgorm Nybegynder
14. marts 2004 - 12:18 Der er 1 kommentar

rød grønt lys i xbox efter bootchip installation

Efter installation af x-bit lyser min x-box rød-grøn.

Jeg har læst at det kan skyldes enten at den ikke er installeret korrekt eller den ikke er flashet korrekt. Jeg har imidlertid flashet den op til flere gange via usb-porten, så jeg tror ikke det er det.

Er der nogle som ved hvad jeg skal være opmærksom på ved installationen (ex d0-punkt)???
Jeg har efterhånden prøvet en del gange. Jeg vil helst afholde mig fra at lodde.
Avatar billede mrmeee Nybegynder
29. maj 2004 - 13:26 #1
Har du husket at trykke stikket til Harddisken godt fast... ??
Kan godt tænkes det er lyder dumt... men det var mit problem første gang jeg installerede min bootchip...

Får du du overhovedet noget op på skærmen... hvis du kun får xbox logoet, kan det evt være fordi bootchippen prøver at boote den forkerte fil på harddisken...
der findes forskellige "Dash"-filer... Den oprindelige hedder xboxdash.. men det kan være at din chip prøver at finde yboxdash eller evoxdash...
prøv at løse lidt om det hvis du har noget dokumentation til chippen... hvis det er problemet må du så enten ligge en anden bios ind på chippen, eller bruge en bootdisk til at ligge yboxdash/evoxdash ind...