Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 12:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

logo til DoH

jeg skulle gerne bruge et logo til min hjemmeside www.frip.dk/doh Det er en Counter-strike klan (PC) og logoet skulle gerne være 760x100 og passe til min side.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
14. marts 2004 - 12:41 #1
hej jeg er interreseret i at hjælpe dig.. kan du evt. ligge din MSN..
så kontakter jeg dig med det samme..
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 12:43 #2
jeg er ikke meget for det for der står i reglerne at alt skal foregå over eksperten.dk, men alligevel kan du da godt få den hvis dubare lægger resultatet ud på eksperten.dk så er alt vel fint? MSN= cnn89@msn.com
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 12:59 #3
hva kontakter du mig jeg har logget ind på cnn89@msn.com???
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. marts 2004 - 13:43 #4
hey skal nok kigge på det, hvilke farver ønsker du sådan ca
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 13:51 #5
nogle lyse farver. lidt lig dust2 farver
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. marts 2004 - 14:22 #6
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 14:26 #7
Der er lidt kornet rundt om de der mænddu har sat ind kan du ikke fjerne det er fjerne mændene??
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
14. marts 2004 - 14:31 #8
det passer heller ikke til sitet kan du ikke prøve at gå ind på www.frip.dk/doh også prøve at lave et billede der passer
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. marts 2004 - 14:47 #9
ups havde jeg ikke tjekket ud det er min
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. marts 2004 - 06:43 #10
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. marts 2004 - 11:55 #11
Hvordan kan du tillade dig at bruge Bills forslag, uden at give ham sine points??
Avatar billede tuidoi Nybegynder
15. marts 2004 - 13:22 #12
jeg beklager at jeg ikke fik svaret med det samme, der dukkede noget uventet op.. men husk li' at gi' piont'ne til bill20 nu da han har hjulpet dig istedet samt du bruger hans banner på dit site..
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
15. marts 2004 - 13:34 #13
det kan jeg fordi jeg har fået en designer og jeg skulle lige afprøve om det var godt nok men nu har jeg jo fået en designer så det er ikke godt nok
Avatar billede tuidoi Nybegynder
15. marts 2004 - 13:35 #14
Fint men så mener jeg at du burde tage det af dit site..
Avatar billede tuidoi Nybegynder
15. marts 2004 - 13:36 #15
se bort fra denne besked.. vil bare ikke abonére på kategorien :)
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
15. marts 2004 - 13:37 #16
svar
Avatar billede bill20 Nybegynder
17. marts 2004 - 20:03 #17
Så synes jeg du skulle fjerne mit logo fra din side.

*Bill
Avatar billede madshammer Nybegynder
18. marts 2004 - 09:11 #18
Ja, det er fanme for dårligt! Nu bitcher jeg til de voksne!
Avatar billede exp Juniormester
18. marts 2004 - 10:22 #19
retardedmonks >>
Du bør fjerne banneret fra din side, da du ikke har rettighederne til det, eller give de udlovede point til bill20.

i andre >>
Når i laver bannere herinde, vil jeg anbefale jer at lægge en copyright notice på billedet, som så fjernes i det øjeblik banneret er "betalt for".

exp/coadmin
Avatar billede retardedmonks Nybegynder
18. marts 2004 - 16:07 #20
jeg vil alligevel gerne have dit banner og håber jeg godt må få det se http://www.eksperten.dk/spm/478979 for mere information...