Avatar billede driblekongen Nybegynder
14. marts 2004 - 12:02 Der er 3 kommentarer

falling snow/hearts etc. i en celle/table

jeg har et javascript det kan lave falling snow/hearts og alt det der, og det vil jeg gerne have på min site, men jeg vil ikke have det over hele siden, jeg kunne tænke mig at begrænse det til den cell/table - hvordan gør jeg det??

se evt. koden her: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm

på forhånd 1000 tak!!
Avatar billede cpccorp Juniormester
14. marts 2004 - 15:18 #1
Kan eventuelt indsætte et iframe i en tabelcelle og lave det være det deri
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 15:19 #2
Det nemmeste ville være bare at indsætte en iframe, hvori der er en side med scriptet på. Ellers kræver det en del omskrivning af scriptet.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 15:19 #3
Nå, 30 sek. for sent... :)