Avatar billede kusken Nybegynder
14. marts 2004 - 01:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyhedssystem til html

Hej. Er der nogen, som kender et godt og gratis nyhedssystem, som er let at få ind på en side lavet i dreamweaver.

Jeg kender intet til ASP eller PHP, som det skal gerne være så simpelt som muligt og helst noget uden reklamer og lignende.

Mvh -kusken
Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 01:23 #1
Kig på www.hotscripts.com hvis du downloader et phpscript medfølger der ofte en readmefil med vejledning i opsætningen

Daniel Bahl
Enux Host
www.enux.dk
Avatar billede olebole Juniormester
14. marts 2004 - 19:38 #2
<ole>

Du kan ikke lave et nyhedssystem i HTML/JavaScript. Du er nødt til at bruge en serverside teknologi som PHP, ASP, JSP, CGI/Perl.

/mvh
</bole>