Avatar billede jalte Nybegynder
13. marts 2004 - 13:55 Der er 3 kommentarer

ftp server med speedstream 5711

hHæisa..

Jeg ku godt tænke mig at ha en ftpserver, men problemet ligger der at man bar ik liiige kan lav den med speedstream (5711 tdc professional).. har haft det før der sku jeg bar ændre noget inde i tcp/ip, men kan i husk hvad.. nogen ideer?..

gider ikke det der med at put en ledning i routeren og slå porte fra osv, det man ik må for tdc.

kører win98se

Jalte
Avatar billede fusion-killer Nybegynder
15. marts 2004 - 11:45 #1
du skal bare ændre ftp porten til en anden port jeg regner med at den bruger port 21 så prøv eventuelt at skifte den til et højere tal f.eks. 120 ellers kan du prøve at ringe til tdc og høre hvilke porte der er blokerede i din router også undgå disse
Avatar billede jalte Nybegynder
16. marts 2004 - 16:36 #2
hmm jo men tror sq så godt som alle portene er låkkede med speedstream.. ka husk jeg har gjort det på port 21 nemlig!
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 22:07 #3
med erhverv skal du henvende dig hos dem hvis du skal have åbnet en port koster ca 900 kr eller lignende. så jeg vil foreslå at du sætter ftpprogrammet op til at køre på en port du allerede har fået åbnet i forvejen.

så angiver du bare ftp adressen efterfulgt af portnummer når du skal logge på.