Avatar billede onkelmor Nybegynder
13. marts 2004 - 11:17 Der er 3 kommentarer

Bluetooth kodeord

Hejsa!

Jeg har lige købt en Acer Ferrari med blåtand, men jeg kan ikke rigtig få det til at fungere. Hvordan ændre jeg mit kodeord til bluetooth. Jeg ved ikke engang hvad det er fra starten. MVH Onkelmor
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2004 - 15:33 #1
Du skal selv skrive et kode ord (pin) så vil den mobile enhed spørge efter dette kodeord, som du så taster ind.

Det virker lidt forvirrende og værrere er at du skal indtaste pin hver gang.....

Når den spørger efter et kode ord, indtaster du foreksempel 1234, her efter oprettes der forbindelse og den mobile enhed, vil så afkræve dig en pin kode. Du skal nu indtaste 1234
Avatar billede onkelmor Nybegynder
16. maj 2004 - 13:41 #2
tak. smid et svar
Avatar billede haurejo Nybegynder
09. oktober 2005 - 00:25 #3
Hej... Det kan godt være at 1234 er en løsning, men for de fleste bluetooth enheder er det 0000 som start og aktiverings kode.
Prøv det, eller er jeg blank