Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
12. marts 2004 - 23:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

har lige formatereret så skal installere drivere

Hey har som sagt lige formateret og ville høre hvad for nogle drivere jeg nu skal bruge ;)..

Jeg har en AMD Athlon Processor, MMX, 3DNOW, ~2.0GHz (købt som AMD ATHLON 2400+ XP)

Memory: 512 mb RAM
Sound: VIA audio
Grafikkort: Powercolor Radeon 9600.

andet info i behøver??

Jeg vil gerne have links og evt. forklaring til diverse drivere ;)..

på forhånd tak :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. marts 2004 - 23:32 #1
Hvilket OS? - kører du et nyere OS, bør operativsystemet selv kunne finde de fleste drivere.

Fremgangsmåden er, at installere OS (fx. Windows XP), og når alt er i luften, kigger du i enhedshåndtering, for at se hvilke drivere der mangler. Disse finder du så på de respektive producenters hjemmesider.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. marts 2004 - 23:32 #2
AIDA32 - Personal System Information kan finde ud af hvilket bundkort du har osv, og normalt også henvise til en driver.

http://aida32.hu/aida32-download.php

Du har heller ikke skrevet til hvilket styresystem du bruger
Avatar billede andersenph Nybegynder
12. marts 2004 - 23:32 #3
http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic&prod=productsXPdriver&submit.x=15&submit.y=4
Grikdriver til XP hvis det er dit OS
DEn kommer fra ATi´s hjemmeside og den nyeste officielle driver

Der følger en cd med til dit bundkort. Indlæs alle drivere derfra og så er du kørende
Avatar billede rkhdk Nybegynder
12. marts 2004 - 23:33 #4
Avatar billede andersenph Nybegynder
12. marts 2004 - 23:33 #5
Man lægger hurtigt svar her kan jeg se ;O)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
12. marts 2004 - 23:34 #6
jeps xp ,)
Avatar billede andersenph Nybegynder
12. marts 2004 - 23:35 #7
Så har du alt hvad du behøver

Via er onboard lyd. Driverne til det er på før omtalte cd til dit bundkort.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. marts 2004 - 23:36 #8
Man lægger svar, når man mener at have besvaret spørgsmålet :)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
13. marts 2004 - 16:35 #9
oki, skal lige finde den så ;)