Avatar billede rahzel Nybegynder
12. marts 2004 - 22:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at logge på msn

Jeg havde for kort tid siden msn 6,1 installeret, og det virkede. Men så bad den mig om at opdatere, men nu vil den så ikke logge på. Jeg har prøvet og geninstallere, men den vil stadig ikke. Email osv er tastet rigtigt ind ;)
Avatar billede rahzel Nybegynder
12. marts 2004 - 22:55 #1
Der var en fejl 1603
Avatar billede rahzel Nybegynder
12. marts 2004 - 22:56 #2
Den sir man kan finde noget på deres hjemmeside, men jeg kan intet se :(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. marts 2004 - 22:57 #3
det er ikke til at logge på MSN lige nu, så det er ikke hos dig problemerne ligger
Avatar billede rahzel Nybegynder
12. marts 2004 - 23:00 #4
Okay, så det gælder alle? Der var bare nogle som sagde de var på osv. Men okay, de behøver jo ikke at logge på :P
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. marts 2004 - 23:13 #5
Jeg kan heller ikke logge på MSN Messenger.. men andre kan åbenbart..
Avatar billede halifax Nybegynder
13. marts 2004 - 00:26 #6
Har lige logget på, så hul igennem her.
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. marts 2004 - 02:51 #7
Tjah der må have været en server nede, nu kan jeg også :( Intet galt her, hul igennem
Avatar billede hideild Nybegynder
13. marts 2004 - 05:04 #8
Ud fra denne artikel på cnn´s hjemmeside, var der interne problemer hos microsoft som var årsagen til at brugere ikke kunne logge på hotmail og MSN

http://www.cnn.com/2004/TECH/internet/03/12/hotmail.problems.ap/index.html
Avatar billede coreflight Nybegynder
23. december 2004 - 22:43 #9
Hey gutter.. Har lig fundet ud af hvorfor I ik kan logge på Messenger... Måske har i selv fundet ud af det men her er den igen så.. Slå jeres firewall fra og så installer jeres msn.. Det burde gerne virke..