Avatar billede michellesalo Nybegynder
03. februar 2001 - 12:37 Der er 5 kommentarer

FTP Server Login In

Hej, Jeg har en FTP Server hvor man skal kunne logge ind gemmen min Hjemmeside, med sit User og Pass, men dem jeg har fundet kan ikke skel\'ne mellem den Danske og den English del på min Server, har du et script. ???
Helst i java
Avatar billede brain Nybegynder
03. februar 2001 - 12:45 #1
Danske og Engelske del....forklar....
Avatar billede michellesalo Nybegynder
03. februar 2001 - 12:48 #2
Brain// Min FTP Server er delt i 2 kan man sige, login text på FTP Server er i både en på dansk og en på eng. når man logger ind på en eng. user og pass kommer den danske login text fram og omvendt, jeg har prøvet at bytte om i sel\'ve FTP programmet, men det er den ligeglad med
Avatar billede victor44 Nybegynder
03. februar 2001 - 13:27 #3
Hvad har det her med sikkerhed at gøre ?

Er det fordi at du ikke kan konfigurere din FTP server ?

Hvis det er det der er problemet må vi vide hvilket OS, FTP server osv. du bruger.
Avatar billede michellesalo Nybegynder
03. februar 2001 - 13:31 #4
Køre med win98 Og IE5,5 Og Med G6 FTP Server
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. april 2002 - 20:02 #5
Dette kan du klare med et lille javasccript hvor en sessionsvariabel sættes efter hvilket sprog brugeren vælger og derefter præcentere denne bruger for siden i den vlagte sprogpræference

Hilsen Kim fra http://www.bufferzone.dk