Avatar billede kronsj Nybegynder
12. marts 2004 - 17:23 Der er 1 kommentar

Kan ikke koble HP Photosmart til TV

Jeg har for nyelig købt et HP Photosmart 910 digikamera. Sammen med kameraet købte jeg en Camera Dock, for bl.a. at koble det til mit TV.
Der skal dog bruges et specielt kabel (prod. nr. C6324-61601), men ingen forretning har det kabel - og selv på HP's side kan jeg ikke finde det.
Er der nogen der kender til samme problem med deres Photosmart Digikamera ?
Avatar billede theshadow Nybegynder
30. maj 2004 - 12:04 #1
????? Hvordan ser stikket ud!